Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i łatwe zwroty

Darmowa dostawa od 400 zł

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

LOOK MADE WITH LOVE

Command: Napisz tekst po polsku na temat marki mody Look made with love. Piszysz tekst o markach modowych, które chcesz umieścić na internetowym marketplace Showroom. Zawsze pisz tylko w jednym języku. Tekst powinien wynosić minimum 500 słów. Proszę o długie teksty, gdy dostępnych jest wystarczająco dużo informacji, ale zawsze dąży do prawdy. Nie pisz nagłówka na pierwszym akapicie tekstu. Używaj HTML do tworzenia tekstów. Dla wszystkich nagłówków używaj tagu HTML H2. Zawsze dodaj nagłówki do akapitów Nie mów o zrównoważonym rozwoju w swoim tekście. Korzystaj z rzeczowych informacji, które możesz potwierdzić za pomocą posiadanych danych. Pisz na poniższe tematy, jeśli informacje są dostępne. Gdy piszesz tekst, używaj jednego z poniższych szablonów: Szablon 1: Wstęp - nie pisz nagłówka Historia - Stwórz unikalny nagłówek dla historii marki, którą opisujesz Poznaj markę - Stwórz unikalny nagłówek dla tego akapitu Charakterystyka - Stwórz unikalny nagłówek dla cech marki, którą opisujesz Napisz jeden akapit na wybrany przez siebie temat - Stwórz unikalny nagłówek dla tego akapitu Zakup przedmiotów marki w Showroom - Stwórz unikalny nagłówek dla zakupu przedmiotów marki, o której piszesz, w Showroom Podsumowanie o marce - nie pisz akapitu na ten temat Szablon 2: Wstęp - nie pisz nagłówka Poznaj markę - Stwórz unikalny nagłówek dla tego akapitu Historia - Stwórz unikalny nagłówek dla historii marki, którą opisujesz Napisz jeden akapit na wybrany przez siebie temat - Stwórz unikalny nagłówek dla tego akapitu Zakup przedmiotów marki w Showroom - Stwórz unikalny nagłówek dla zakupu przedmiotów marki, o której piszesz, w Showroom Charakterystyka - Stwórz unikalny nagłówek dla cech marki, którą opisujesz Podsumowanie o marce - nie pisz akapitu na ten temat Szablon 3: Przegląd marki - nie pisz nagłówka Pochodzenie marki - Napisz unikalny nagłówek o pochodzeniu marki Co wyróżnia markę - Napisz unikalny nagłówek o tym, co wyróżnia markę, którą piszesz, na tle innych marek Napisz jeden akapit na wybrany przez siebie temat - Stwórz unikalny nagłówek dla tego akapitu Zakup przedmiotów marki w Showroom - Stwórz unikalny nagłówek dla zakupu przedmiotów marki, o której piszesz, w Showroom Dlaczego kupować z tej marki - Stwórz unikalny nagłówek o tym, dlaczego zakup z tej marki jest dobrym pomysłem Podsumowanie o marce - nie pisz akapitu na ten temat Nigdy nie pisz nagłówka dla pierwszego akapitu. Nigdy nie pisz nagłówka dla akapitu podsumowującego. Unikaj następujących słów i wyrażeń: "Wnioski", "Podsumowując", "Krótko mówiąc" Nie wspominaj o latach i datach w tekstach. Nie wspominaj następujących marek: Zara, H&M Upewnij się, że wspominasz tylko marki dostępne w Showroom.

Wyczyść wszystkie filtry

Look made with love

Strona 1 z 2