Najlepsze butiki modowe na swiecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyzej 400,- i latwe zwroty

Bezproblemowe zwroty w ciagu 14 dni

Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Znajdź swoje ulubione produkty

Menu

Terms of Service

Regulamin platformy showroom.pl

Witryny internetowe Showroom by Miinto ("Witryna" lub "Witryny") i powiązane usługi są udostępniane użytkownikom zgodnie z poniższymi Warunkami użytkowania.

Witryna www.showroom.pl jest własnością i jest obsługiwana przez Showroom Sp. z o.o., spółkę zarejestrowaną w Polsce pod nr. PL5213628819, NIP 521-362-88-19, z siedzibą przy ul. Hożej 51, 00-681 Warszawa w Polsce. Zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Polsce pod numerem KRS 0000421178 z kapitałem zakładowym w wysokości 57.000 PLN.
Kontakt: tutaj

Korzystając z platformy (platform), użytkownik oznacza bezwarunkową akceptację niniejszych warunków użytkowania ("Warunki"). Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do aktualizacji lub zmiany niniejszego Regulaminu. Dalsze korzystanie z witryny po opublikowaniu jakichkolwiek zmian w Regulaminie oznacza akceptację tych zmian. Jeśli obowiązujące prawo nie zezwala na stosowanie postanowień w całości lub w części, ograniczenia będą miały zastosowanie do Użytkownika tylko w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy.

Niniejszy Regulamin określa warunki prawne, które mają zastosowanie do korzystania z naszej strony internetowej http://www.showroom.pl, dowolnej z jej subdomen i/lub wszelkich innych stron internetowych obsługiwanych przez nas lub w naszym imieniu, a także wszelkich aplikacji na urządzenia mobilne lub aplikacji komputerowych opracowanych przez nas lub w naszym imieniu oraz innych świadczonych przez nas usług.

Przed skorzystaniem z którejkolwiek z usług należy upewnić się, że użytkownik rozumie niniejszy Regulamin i pamiętać, że korzystając z usług, użytkownik wyraża zgodę na niniejszy Regulamin. Jeśli użytkownik nie zaakceptuje niniejszego Regulaminu, nie będzie mógł korzystać z naszych usług i powinien natychmiast opuścić witrynę. Dalsze korzystanie z witryny lub zamawianie produktów oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Kiedy wspominamy "Showroom", "Showroom by Miinto", "Miinto", "my", "nas", "nasz", "Platforma", "strona" lub "nasza strona internetowa", odnosimy się do www.showroom.pl lub, w stosownych przypadkach, jej podmiotów stowarzyszonych. Tam, gdzie mowa jest o "Tobie" lub "Twoim", odnosimy się do Ciebie, osoby uzyskującej dostęp do strony internetowej i korzystającej z usług oferowanych za jej pośrednictwem. Robiąc zakupy w Showroom, kupujesz produkty z najlepszej kolekcji butików modowych i marek na całym świecie. Wspominając o "naszym partnerze" lub "butiku partnerskim", odnosimy się do butików lub marek współpracujących z Showroom, zapewniających zapasy, informacje o produktach, dostarczających produkty i przetwarzających zwroty produktów zakupionych przez Ciebie na stronie internetowej. Użytkownik kupuje produkty od Showroom, a my ułatwiamy wszelki potrzebny dialog między użytkownikiem a naszymi partnerami.

Wyświetlanie produktów w sklepie internetowym nie jest ofertą, ale zachętą do składania ofert. Wiążąca umowa zostaje zawarta dopiero po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

2) Korzystanie z platform

(a) Strona www.showroom.pl jest otwarta 24 godziny na dobę, co oznacza, że zakupy można robić niemal o każdej porze. Możemy jednak od czasu do czasu wyłączyć witrynę z powodu prac konserwacyjnych. Zakupów można dokonywać tylko wtedy, gdy witryna jest otwarta i dostępna.

(b) Aby złożyć zamówienie za pośrednictwem strony internetowej, użytkownik musi mieć ukończone osiemnaście (18) lat i posiadać ważną kartę płatniczą akceptowaną przez nas. Jeśli użytkownik nie ukończył jeszcze osiemnastu (18) lat, może jednak nadal kupować produkty, jeśli uzyskał zgodę opiekuna lub w inny sposób jest prawnie upoważniony do dokonania zakupu. Użytkownik zgadza się, że wszelkie informacje przesyłane na platformę, w tym dane osobowe, będą prawdziwe, dokładne, aktualne i kompletne, że ma ukończone 18 lat, że jest upoważniony do korzystania z wybranej metody płatności i że na odpowiednim koncie znajdują się wystarczające środki na pokrycie kosztów zamówienia.

(c) Showroom dokłada wszelkich starań, aby dane osobowe użytkownika, w tym szczegóły zamówienia i płatności, były bezpieczne, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, które użytkownik może ponieść, jeśli osoba trzecia uzyska nieautoryzowany dostęp do jakichkolwiek danych osobowych podanych przez użytkownika podczas uzyskiwania dostępu lub składania zamówienia na Platformie. Więcej informacji na temat sposobu, w jaki wykorzystujemy i przechowujemy dane osobowe użytkownika, można znaleźć w naszej Polityce prywatności i plików cookie.

(d) Kończąc proces płatności i składając zamówienie, użytkownik oferuje zakup produktów. Wszystkie zamówienia podlegają dostępności i potwierdzeniu ceny zamówienia oraz dostępności zapasów, a my możemy być zmuszeni do anulowania zamówienia lub części zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny lub nie jest dostępny w cenie zamówienia, która jest określana przez odpowiedni butik partnerski.

(e) Użytkownik może złożyć zamówienie w Showroom tylko wtedy, gdy jest konsumentem prywatnym (osobą fizyczną). Nie jesteśmy w stanie sprzedawać produktów wyświetlanych na naszej stronie internetowej firmom (a zatem nie będziemy również w stanie dostarczać faktur VAT w odniesieniu do jakichkolwiek zamówień Showroom). Oferty na naszej stronie internetowej są skierowane wyłącznie do konsumentów, którzy dokonują zakupu w celu, którego nie można przypisać ich działalności handlowej lub zawodowej. Składając zamówienie na platformie Showroom, użytkownik oświadcza, że działa wyłącznie w celach prywatnych.

(f) Jeśli zamówiony przedmiot zostanie anulowany lub zwrócony, Showroom może według własnego uznania wysłać użytkownikowi wiadomość e-mail z alternatywnymi źródłami dostępnymi na stronie internetowej.

3) Konto użytkownika

(a) Aby korzystać z niektórych funkcji Witryny, użytkownik będzie musiał zarejestrować się i otrzymać konto za pośrednictwem Witryny (Konto).

(b) W ramach procesu rejestracji Konta oraz w ramach dalszego korzystania z Witryny użytkownik jest zobowiązany do podania danych osobowych i szczegółowych informacji, takich jak adres e-mail, imię i nazwisko, preferowana nazwa użytkownika, bezpieczne hasło, adres rozliczeniowy, pocztowy i fizyczny, numer telefonu komórkowego, szczegóły płatności, oceny i recenzje, zweryfikowane dane identyfikacyjne oraz inne informacje, które mogą być okresowo określane przez nas.

(c)Użytkownik zgadza się, że ponosi wyłączną odpowiedzialność za:

(i) zachowanie poufności i bezpieczeństwa informacji o Koncie i hasła; oraz

(ii) wszelkie działania i działania osób trzecich, które mają miejsce za pośrednictwem Konta użytkownika, niezależnie od tego, czy działania te zostały autoryzowane przez użytkownika, czy nie.

(d) Użytkownik gwarantuje, że wszelkie informacje podane przez niego w trakcie procesu rejestracji Konta będą zawsze dokładne, uczciwe, prawidłowe i aktualne. W przypadku wątpliwości co do kompletności lub prawdziwości podanych danych możemy uzależnić rejestrację Konta od przedstawienia przez użytkownika potwierdzających je dokumentów.

(e) Po zakończeniu procesu rejestracji Konta możemy, według własnego uznania, zaakceptować użytkownika jako zarejestrowanego użytkownika Witryny i udostępnić mu Konto.

(f) Możemy zawiesić lub anulować Konto użytkownika z dowolnego powodu, w tym z powodu nieprzestrzegania Regulaminu.

(g) Nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika za jakiekolwiek koszty, straty, szkody lub wydatki wynikające z niezachowania przez użytkownika bezpieczeństwa informacji dotyczących Konta lub hasła użytkownika i wyraźnie zrzekamy się takiej odpowiedzialności.

(h) Użytkownik zgadza się zwolnić Showroom z wszelkiej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z lub w związku z podanymi przez niego informacjami, które nie są dokładne, uczciwe, poprawne lub aktualne.

(i) (Anulowanie Konta przez użytkownika) Użytkownik jest odpowiedzialny za anulowanie swojego Konta. Użytkownik może usunąć swoje Konto w dowolnym momencie, korzystając z funkcji dostępnych w Witrynie.

(j) (Anulowanie konta przez nas) W zakresie dozwolonym przez prawo zastrzegamy sobie prawo do zakończenia dostępu użytkownika do dowolnej lub całej Witryny w dowolnym momencie bez powiadomienia, z dowolnego powodu, pod warunkiem, że zwrócimy użytkownikowi wszelkie opłaty za produkty, za które zapłacił, a których nie otrzymał. Możemy również zakończyć dostęp użytkownika do dowolnej lub całej Witryny w dowolnym momencie bez powiadomienia i bez zwrotu kosztów, jeśli użytkownik naruszy którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu.

4) Zobowiązania użytkownika

Użytkownik zobowiązuje się do:

(a) nie zastraszać, nie nękać, nie podszywać się, nie prześladować, nie grozić, nie nękać ani nie narażać na niebezpieczeństwo innych użytkowników ani nie rozpowszechniać niezamówionych treści komercyjnych, wiadomości-śmieci, spamu, treści masowych lub nękania;

(b) nie udostępniać swojego Konta innym osobom oraz że korzystanie z Konta przez inne osoby jest surowo zabronione. Użytkownik musi niezwłocznie powiadomić nas o wszelkich przypadkach nieuprawnionego korzystania z jego Konta, hasła lub wiadomości e-mail, a także o wszelkich innych naruszeniach lub potencjalnych naruszeniach bezpieczeństwa Platformy;

(c) nie korzystać z Platformy w żadnym innym celu niż w celu dokonania ustaleń dotyczących zakupu produktów, w tym:

(i) nie wolno korzystać z Platformy w sposób, który jest nielegalny lub oszukańczy lub ułatwia nielegalną lub oszukańczą działalność (w tym żądanie lub akceptowanie pracy lub sprzedaży, która obejmuje nielegalne towary, działania lub cele); oraz

(ii) użytkownik nie może korzystać z Platformy w związku z jakimikolwiek działaniami komercyjnymi, zarobkowymi lub innymi działaniami promocyjnymi lub marketingowymi, z wyjątkiem tych, które są zatwierdzone w niniejszym dokumencie lub zatwierdzone przez nas na piśmie;

(iii) nie wolno używać wirusów, botów, robaków ani innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji lub innych kodów, plików lub narzędzi);

(d) nie działać w żaden sposób, który może zaszkodzić reputacji Showroom lub stron stowarzyszonych lub zainteresowanych lub robić cokolwiek sprzecznego z interesami Showroom lub Platformy;

(e) użytkownik nie może korzystać z Platformy w sposób zautomatyzowany i nie może kopiować, powielać, tłumaczyć, dostosowywać, zmieniać ani modyfikować Platformy bez naszej wyraźnej pisemnej zgody;

(f) że możemy zmienić dowolne funkcje Platformy lub produkty oferowane za pośrednictwem Platformy w dowolnym momencie bez powiadomienia użytkownika;

(g) informacje przekazywane użytkownikowi za pośrednictwem Platformy, przez nas lub jakikolwiek butik partnerski, mają charakter ogólny i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania podjęte przez użytkownika w oparciu o te informacje.

5) Produkty i ceny

(a) Wszystkie ceny wyświetlane na stronie www.showroom.pl podawane są w złotych polskich (PLN / zł) i zawierają podatek VAT. Koszty dostawy nie są wliczone w ceny i będą naliczane dodatkowo.

(b) Showroom podejmuje wszelkie uzasadnione środki w celu zapewnienia dokładności szczegółów produktów, opisów i cen pokazanych na stronie internetowej, ponieważ informacje te są nam przekazywane przez butiki partnerskie, mogą wystąpić przypadki, w których wystąpią błędy. Jeśli odkryjemy błąd w cenie produktu, nie będziemy zobowiązani do realizacji zamówienia na ten produkt po nieprawidłowej cenie i zastrzegamy sobie prawo do anulowania takiego zamówienia, które zostało przyjęte lub jest w trakcie realizacji. W przypadku pomyłki użytkownik zostanie poinformowany tak szybko, jak to możliwe i nie zostanie obciążony opłatą za produkt.

(c) Produkty znajdujące się w koszyku użytkownika nie są zarezerwowane i mogą zostać zakupione przez innych użytkowników. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej usunąć ze strony internetowej listę produktów, które zostały wyprzedane. Ze względu na opóźnienie pomiędzy złożeniem zamówienia a jego przyjęciem, dostępność danego produktu może ulec zmianie. Jeśli zamówiony produkt zostanie wyczerpany po przyjęciu zamówienia, Showroom nie ponosi odpowiedzialności za niemożność dostarczenia tego produktu. Jeśli taka sytuacja wystąpi, powiadomimy użytkownika tak szybko, jak to możliwe, a użytkownik nie zostanie obciążony opłatą za niedostępny produkt.

(d) Wyłączenie gwarancji

Witryna internetowa, jej zawartość oraz wszystkie teksty, obrazy, towary i inne informacje dostępne za pośrednictwem witryny internetowej są dostarczane na zasadzie "w miarę dostępności" i "w stanie, w jakim się znajdują" bez jakiejkolwiek gwarancji, w tym między innymi dorozumianych gwarancji przydatności handlowej, przydatności do określonego celu lub nienaruszania praw. W szczególności, ale nie wyłącznie, Showroom nie gwarantuje, że:

(i) treść i informacje dostępne na tej stronie są wolne od błędów;

(ii) funkcje zawarte na tej stronie będą nieprzerwane lub wolne od błędów;

(iii) wady zostaną usunięte.

(e) Wszelkie oferty, rabaty lub zniżki promocyjne ("Promocja") oferowane na Platformie są ważne wyłącznie do wykorzystania w ramach zakupu dokonanego za pośrednictwem www.showroom.pl. W ramach Promocji nie będzie oferowana żadna alternatywa gotówkowa. Promocji nie można łączyć z żadnymi innymi kuponami, ofertami ani rabatami promocyjnymi i należy ją zrealizować przed opublikowaną datą (jeśli ma zastosowanie i została podana). W żadnym wypadku nie będziemy w stanie honorować nieprawidłowych promocji i kodów rabatowych oferowanych przez strony trzecie, z którymi nie jesteśmy powiązani i/lub z którymi nie uzgodniliśmy prowadzenia Promocji.

6) Płatności i podatki

(a) Możemy korzystać z usług zewnętrznych dostawców płatności (Dostawców Płatności) w celu pobierania płatności za produkty, w tym PayPal. Przetwarzanie płatności przez Dostawcę Płatności będzie, oprócz niniejszych warunków, podlegać warunkom, zasadom i polityce prywatności Dostawcy Płatności, a my nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo lub działanie Dostawcy Płatności. Zastrzegamy sobie prawo do skorygowania lub poinstruowania naszego Dostawcy Płatności, aby skorygował wszelkie błędy lub pomyłki w pobieraniu płatności od użytkownika.

(b) W przypadku transakcji kartą kredytową użytkownik musi użyć własnej karty kredytowej. Showroom nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek oszustwa związane z kartami kredytowymi. Odpowiedzialność za nieuczciwe użycie karty spoczywa na użytkowniku, a obowiązek "udowodnienia, że było inaczej" spoczywa wyłącznie na użytkowniku.

W przypadku niektórych metod płatności może zostać naliczona opłata za płatność przez stronę trzecią. Wszelkie opłaty będą widoczne w kasie. Wszelkie opłaty za płatności stron trzecich nie podlegają zwrotowi i nie zostaną zwrócone w przypadku zwrotu zakupu.

(c) Karty podarunkowe Showroom

Cyfrowa karta podarunkowa ("eGift Card") zakupiona w Showroom jest ważna przez 1 rok od daty jej wydania. Karta podarunkowa eGift zakupiona na stronie www.showroom.pl może być używana wyłącznie na stronie www.showroom.pl. Karta podarunkowa Showroom eGift Card nie może zostać zrealizowana ani wymieniona na gotówkę, a zwroty gotówki nie będą dostępne dla produktów zakupionych za pomocą karty podarunkowej Showroom eGift Card.

Karta podarunkowa nie może być używana w połączeniu z innymi kartami podarunkowymi, voucherami lub kodami rabatowymi. W przypadku użycia eGift Card Showroom kwota zakupu zostanie odjęta od łącznego salda eGift Card Showroom. Jeśli suma zakupów jest niższa niż wartość eGift Card, wszelkie saldo zostanie pozostawione jako kredyt na eGift Card Showroom do wykorzystania w przyszłości. Po zwrocie i refundacji produktów zakupionych za pomocą eGift Card Showroom, użytkownik otrzyma nowy kod karty podarunkowej z saldem odpowiadającym sumie zwróconych i refundowanych produktów.

W przypadku zgubienia lub kradzieży eGift Card Showroom, nie może ona zostać wymieniona, zwrócona, anulowana w jakikolwiek sposób ani wymieniona na nowy kod karty podarunkowej. Ryzyko związane z eGift Card przechodzi na Użytkownika w momencie otrzymania wiadomości e-mail, a Showroom nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wykorzystanie środków na eGift Card Showroom bez wiedzy lub zgody Użytkownika. W przypadku podejrzenia nieuczciwego użycia karty kredytowej mogą zostać podjęte dalsze działania.

(d) W przypadku zakupu produktów na stronie internetowej, Showroom Sp. z o.o. wystawi fakturę bezpośrednio za produkt i powiązane usługi dostawy. Nie zmienia to podstawowej umowy regulującej dostawę produktów z butiku partnerskiego do użytkownika, a wszystkie ustawowe prawa użytkownika pozostają nienaruszone.

Wiążąca umowa zostaje zawarta dopiero w momencie otrzymania potwierdzenia zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzekazania zamówienia Użytkownika do Butiku Partnerskiego oraz prawo do nieprzyjęcia zamówienia Użytkownika, jeśli na przykład zamówionego produktu nie ma w magazynie lub nie jest on dostępny, lub jeśli nie jesteśmy w stanie uzyskać autoryzacji płatności lub jeśli Użytkownik nie spełnia kryteriów kwalifikowalności (np. ma mniej niż 18 lat).

7) Wysyłka i dostawa

(a) Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu i będą naliczane dodatkowo, a wszelkie takie koszty dostawy będą widoczne przy wymeldowaniu. Nasza standardowa metoda dostawy jest bezpłatna dla zamówień o łącznej wartości przekraczającej 400 zł. Koszty dostawy (w tym naliczony przez nas podatek VAT) różnią się w zależności od zamówionych produktów i adresu dostawy. Sposoby dostawy dostępne dla danego zakupu będą widoczne podczas składania zamówienia.

(b) Szacowany czas dostawy produktów zostanie podany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Postaramy się zapewnić, że zamówienie zostanie dostarczone przed upływem szacowanego czasu dostawy, ale mogą wystąpić okoliczności, w których dostawa zostanie opóźniona z powodu zdarzeń pozostających poza naszą uzasadnioną kontrolą. Jeśli tak się stanie, postaramy się zorganizować dostawę produktów tak szybko, jak to możliwe, ale nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione w wyniku takiego opóźnienia. W pewnych okolicznościach nasz partner dostawczy może świadczyć opcjonalne usługi podczas dostarczania zamówienia, takie jak:

(i) zwolnienie z obowiązku złożenia podpisu: rezygnacja z wymogu złożenia podpisu przy dostawie;

(ii) pozostawienie u sąsiada, w recepcji lub u ochrony: przekierowanie dostawy do alternatywnego wyznaczonego odbiorcy;

(iii) zmiana daty dostawy: wybór nowej daty dostawy, która bardziej Ci odpowiada; i/lub

(iv) przekierowanie do punktu odbioru: odbiór paczki z pobliskiego punktu odbioru.

Wybierając którąkolwiek z tych usług, w tym poprzez dowolne domyślne preferencje wybrane osobno u naszego partnera dostawczego, użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Showroom nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, które mogą wyniknąć z dostarczenia zamówienia w ten sposób.

(c) Jeśli paczka zostanie zwrócona do nadawcy w wyniku odmowy odbioru paczki przy dostawie lub nieodebrania paczki, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia użytkownika poniesionymi kosztami.

8) Zwroty, anulowanie i refundacje

(a) Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, użytkownikowi automatycznie przysługuje 14-dniowy "okres odstąpienia od umowy", rozpoczynający się następnego dnia po otrzymaniu przez użytkownika lub osobę działającą w jego imieniu produktu zakupionego na stronie internetowej. Zwracane produkty muszą być zgodne z naszą polityką zwrotów:

Produkty muszą być nienoszone, bez uszkodzeń i nieużywane

- Muszą być zwrócone ze wszystkimi metkami, w tym metkami Showroom lub Miinto, przymocowanymi w oryginalnej pozycji.

- Jeśli dostarczono, markowe pudełka, worki na kurz i dokumenty należy umieścić w pudełku wraz ze zwracanym produktem.

- Podczas przymierzania obuwia zaleca się przymierzanie go na miękkich powierzchniach, aby uniknąć śladów na podeszwach, i należy unikać uszkodzenia markowego pudełka na buty.

- Bieliznę i stroje kąpielowe należy przymierzać wyłącznie na własnej odzieży. Zwroty produktów noszonych lub zabrudzonych nie będą przyjmowane.

- Wszystkie zwroty muszą być zapakowane w opakowanie ochronne, markowe opakowania, np. pudełka i torby, nie mogą być używane jako materiał opakowaniowy do wysyłki.

- Nie zezwalamy na zwroty produktów szytych na miarę lub spersonalizowanych.

Prosimy o ostrożne obchodzenie się z produktami podczas ich przymierzania i zwracanie ich w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. Po otrzymaniu produktów można obchodzić się z nimi wyłącznie w sposób umożliwiający określenie ich charakteru, właściwości i sposobu działania. Jeśli produkt był używany w sposób wykraczający poza opisany powyżej, uznajemy go za używany, co oznacza, że w przypadku zwrotu zakupu użytkownik może otrzymać jedynie zwrot części lub braku kwoty zakupu, w zależności od wartości handlowej produktu.

(b) Aby anulować zakup, który został dokonany, należy jak najszybciej powiadomić nas telefonicznie, nasze dane kontaktowe można znaleźć w naszym Centrum pomocy. Jeśli użytkownik zdecyduje się anulować zakup później niż 24 godziny po jego dokonaniu, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty za anulowanie.

(c) Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy wyraźnie poinformować nas o tym fakcie nie później niż 14 dni po otrzymaniu produktu przez użytkownika lub osobę działającą w jego imieniu. Aby dokonać zwrotu, należy nas o tym wyraźnie poinformować, najlepiej poprzez:

- skorzystanie z naszego standardowego formularza zwrotu: https://www.showroom.pl/rma-product

- e-mail lub czat, które można znaleźć w naszym Centrum pomocy

W przypadku wycofania zamówienia (lub jego części) w okresie odstąpienia od umowy oczekujemy, że użytkownik odeśle produkty do odpowiedniego butiku partnerskiego jak najszybciej po powiadomieniu nas o tym fakcie i nie później niż 14 dni po powiadomieniu nas o chęci zwrotu zakupu.

(d) Produkt(y) należy zwrócić do butiku partnerskiego, który pierwotnie dostarczył produkty lub na adres wskazany na etykiecie zwrotnej. Otrzymasz etykietę zwrotną do wysyłki produktów, dołączoną do paczki lub na ostatnim etapie naszego formularza zwrotu: https://www.showroom.pl/rma-product. Opłata za przesyłkę zwrotną w wysokości 29 zł za sztukę zostanie odjęta od całkowitej zwracanej kwoty.

W przypadku przesyłki zwrotnej należy upewnić się, że produkty zostały zapakowane w odpowiedni i bezpieczny sposób. Użytkownik jest odpowiedzialny za produkty do momentu otrzymania ich z powrotem przez butik partnerski. W związku z tym prosimy o zachowanie dowodu wysyłki (pokwitowania wysyłki) i numeru przesyłki. Po zwróceniu produktów to nasz butik partnerski zajmuje się ich zwrotem.

Klienci ponoszą odpowiedzialność za wszelkie zwroty dokonane na własny koszt, które nie korzystają z naszej standardowej usługi zwrotu. Zarówno my, jak i nasze butiki partnerskie nie przyjmujemy przesyłek, w przypadku których opłaty za wysyłkę ponosi odbiorca przy odbiorze.

(e) Zwroty

Po otrzymaniu zwrotu przez butik partnerski sprawdzenie i przetworzenie zwrotu może potrwać do 10 dni roboczych. Po przyjęciu zwrotu zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty wysyłki (z wyjątkiem wszelkich dodatkowych kosztów, które mogły zostać dodane z powodu wyboru przez Ciebie innego rodzaju dostawy niż najtańsza oferowana przez nas standardowa forma dostawy) przy użyciu pierwotnej metody płatności. Dodatkowo, opłata za przesyłkę zwrotną w wysokości 29 zł za przedmiot zostanie odjęta od całkowitej kwoty zwrotu. Zwrot pieniędzy zazwyczaj trwa do 5 dni roboczych, zanim będzie widoczny na koncie, zależy to od dostawcy płatności i należy pamiętać, że Showroom nie ma kontroli nad tym procesem.

W przypadku, gdy produkt utracił wartość, za którą użytkownik ponosi odpowiedzialność, utrata wartości jest odliczana od zwracanej kwoty.

(f) Jeśli produkt zostanie zwrócony, Showroom może według własnego uznania wysłać użytkownikowi wiadomość e-mail z alternatywnymi produktami oferowanymi na stronie internetowej.

9) Własność intelektualna

(a) Showroom zachowuje prawo własności do Platformy i wszystkich materiałów na Platformie (w tym tekstu, grafiki, logo, projektu, ikon, obrazów, nagrań dźwiękowych i wideo, cen, plików do pobrania i oprogramowania) (Treści Platformy) i zastrzega sobie wszelkie prawa do wszelkich praw własności intelektualnej będących jego własnością lub licencjonowanych przez niego, które nie zostały wyraźnie przyznane Użytkownikowi. Wszelkie materiały i Treści Platformy na Platformie podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 880), ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 Nr 49, poz. 508, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 776) oraz innych bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów wspólnotowych.

(b) Użytkownik może wykonać tymczasową elektroniczną kopię całości lub części Platformy wyłącznie w celu jej przeglądania. Użytkownik nie może w żaden inny sposób powielać, przesyłać, dostosowywać, rozpowszechniać, sprzedawać, modyfikować ani publikować Platformy ani żadnych Treści Platformy bez naszej uprzedniej pisemnej zgody lub w sposób dozwolony przez prawo.

10) Łącza do innych witryn internetowych

(a) Platforma może zawierać linki do innych stron internetowych, za które nie ponosimy odpowiedzialności. Nie mamy kontroli nad zawartością stron internetowych, do których prowadzą łącza, i nie ponosimy za nie odpowiedzialności.

(b) Włączenie jakiejkolwiek połączonej strony internetowej na Platformie nie oznacza naszej zgody ani poparcia dla połączonej strony internetowej.

11) Bezpieczeństwo

Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie systemów komputerowych, telefonów komórkowych lub innych urządzeń elektronicznych w związku z korzystaniem z Platformy. Użytkownik powinien podjąć własne środki ostrożności, aby upewnić się, że proces dostępu do Platformy nie naraża go na ryzyko wirusów, złośliwego kodu komputerowego lub innych form ingerencji.

12) Reklamacje

(a) Twój zakup jest objęty ustawą o prawach konsumenta z 2015 r., przepisami dotyczącymi umów konsumenckich (i innymi powiązanymi przepisami), w tym przepisami dotyczącymi wad. Oznacza to, że użytkownik może naprawić wadliwy produkt, wymienić go, otrzymać zwrot części lub pełnej wartości produktu, w zależności od konkretnej sytuacji. Wymagane jest, aby reklamacja była uzasadniona, a wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu lub innego szkodliwego zachowania. Należy pamiętać, że produkty uszkodzone w wyniku normalnego zużycia, wypadku lub niewłaściwego użytkowania nie zostaną uznane za wadliwe, nie zostaną przyjęte i zostaną odesłane z powrotem do użytkownika.

(b) Użytkownik musi niezwłocznie skontaktować się z nami i zgłosić reklamację w "rozsądnym terminie" po stwierdzeniu braku produktu. Zalecamy jak najszybsze złożenie reklamacji w ciągu 2 miesięcy od wykrycia błędu. Reklamację można złożyć, korzystając z naszego standardowego formularza lub kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@showroom.pl.

(c) W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną, użytkownik musi pokryć wszystkie koszty wysyłki we własnym zakresie, w tym nasze opłaty za wysyłkę zwrotną produktu po jego zbadaniu, a my jesteśmy również uprawnieni do obciążenia użytkownika opłatą w wysokości do 100 zł za zbadanie produktu. W przypadku dostawy zwrotnej należy upewnić się, że produkty zostały zapakowane w odpowiedni i bezpieczny sposób. Użytkownik jest odpowiedzialny za paczkę/produkty do momentu otrzymania ich z powrotem przez butik partnerski. Nie przyjmujemy przesyłek, w przypadku których opłaty za wysyłkę ponosi odbiorca przy odbiorze.

(d) Produkt zakupiony w Showroom może nie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, częściowego zwrotu pieniędzy, naprawy lub wymiany, jeśli;

(i) został opisany jako wadliwy w momencie zakupu. Wszelkie istniejące wcześniej uszkodzenia lub zużycie produktów Vintage i Pre-owned są wyszczególnione w opisie produktu i są wyłączone z wszelkich gwarancji lub rękojmi.

(ii) zostały uszkodzone w wyniku próby samodzielnej naprawy lub zlecenia naprawy komuś innemu.

(iii) zostały zmienione

13) Polityka prywatności i plików cookie

Możesz przeczytać o przetwarzaniu przez Showroom Twoich danych osobowych i Twoich prawach w polityce prywatności Showroom.

Dane dotyczące członkostwa są przechowywane przez Showroom. Dane przechowywane przez Showroom będą również wykorzystywane do celów statystycznych i marketingowych.

Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie uzyskać wgląd w to, jakie dane na jego temat przetwarza Showroom. Użytkownik może poprosić o poprawienie, zablokowanie lub usunięcie danych, które Showroom posiada na jego temat. Użytkownik może również uzyskać informacje na temat tożsamości osób otrzymujących jego dane oraz inne istotne informacje na temat przetwarzania jego danych. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z Showroom pod adresem dataprotection@miinto.com.

Użytkownik może w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kontaktując się z Showroom pod adresem dataprotection@miinto.com lub postępując zgodnie z instrukcjami podanymi w komunikatach od Showroom.

Ponadto, jak wspomniano powyżej, Showroom nie udostępnia danych użytkownika innym firmom bez jego zgody, chyba że jest to wymagane przez przepisy prawa lub użytkownik poprosił o otrzymanie określonych informacji.

14) Subskrypcja wiadomości od Showroom

(a) Zapisując się do newslettera, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie przez Showroom sp. z o.o. materiałów marketingowych za pośrednictwem wiadomości e-mail, SMS i MMS dotyczących produktów wprowadzanych do obrotu i sprzedawanych bezpośrednio przez Showroom, w tym odzieży, toreb, akcesoriów, rowerów, produktów outdoorowych, produktów gospodarstwa domowego, zastawy kuchennej i stołowej, mebli, produktów do pielęgnacji urody, skóry i włosów, ofert, wyprzedaży, konkursów, wydarzeń i innych podobnych działań marketingowych. Użytkownik wyraża również zgodę na otrzymywanie e-maili serwisowych dotyczących przerwanych procesów zamawiania.

(b) Zapisując się do newslettera, automatycznie bierzesz udział w naszym konkursie, w którym możesz wygrać kartę podarunkową o wartości 300 zł. Zwycięzca jest losowany pod koniec każdego miesiąca i skontaktuje się z nim bezpośrednio Showroom za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszelkie takie konkursy mogą być regulowane odrębnymi warunkami, o których uczestnicy konkursu zostaną poinformowani.

(c) Zapytania będą wysyłane wyłącznie z Showroom sp. z o.o.. Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera, korzystając z następującego linku: https://www.showroom.pl/unsubscribe_newsletters.php. Aby zrezygnować z subskrypcji newslettera SMS, wyślij "SHOWROOM STOP" na numer 4321.

15) Fair Use Policy (Zasady Uczciwego Użytkowania)

Zawsze staramy się oferować naszym klientom najlepsze, możliwe doświadczenie podczas odwiedzin naszej platformy. Polityka Fair Use to inaczej Zasady Uczciwego Użytkowania. Dotyczy ona między innymi; wiarygodnych ofert sprzedażowych, darmowej wysyłki powyżej kwoty 400 zł.. Polityka Uczciwego Użytkowania pomaga nam utrzymać doświadczenie najwyższym możliwym poziomie poprzez ograniczenie zachowań, które nadużywają usług ze szkodą dla innych klientów, naszej działalności i środowiska.

Jeśli nasze systemy wykryją nieprawidłowe zachowanie lub mamy uzasadnione podejrzenie nadużycia, oszustwa lub innego wykorzystania usług oferowanych w Showroom.pl, możemy podjąć działania w celu przeciwdziałania takiemu wykorzystaniu. Nasze kroki mogą obejmować odmowę lub anulowanie zamówień oraz zawieszenie lub zamknięcie konta w Showroom.
Jeśli Twoje konto zostało zablokowane i uważasz, że popełniliśmy błąd, to skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem fairuse@miinto.com

Nietypowe i podejrzane zachowania identyfikujemy na podstawie wielu różnych czynników związanych z interakcjami użytkownika z platformą Showroom.pl, np. historii zamówień, komunikacji z przedstawicielami Showroom.pl, schematów zwrotów, korzystania z platformy i innych. W przypadku stwierdzenia takiego zachowania zastrzegamy sobie prawo do tymczasowego lub trwałego uniemożliwienia użytkownikowi zawierania transakcji i/lub ograniczenia dostępu do konta.

16) Miejsce i wybór prawa

Zakup produktów za pośrednictwem www.showroom.pl podlega prawu polskiemu. Każda ze stron nieodwołalnie zgadza się, że sądy polskie będą miały wyłączną jurysdykcję do rozstrzygania wszelkich sporów lub roszczeń (w tym sporów lub roszczeń pozaumownych) wynikających z niniejszych Warunków lub w związku z nimi, ich przedmiotem lub formą.

Jeśli użytkownik chce złożyć skargę dotyczącą zakupu, musi skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@showroom.pl

Jeśli użytkownik nie jest w stanie rozwiązać sporu z naszym zespołem ds. obsługi klienta, może skontaktować się ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich (SKP) w celu uzyskania porad i informacji na temat towarów i usług konsumenckich. Można się z nim skontaktować za pośrednictwem strony internetowej: www.skp.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 634 06 68.

Jeśli jesteś mieszkańcem kraju UE innego niż Polska, możesz złożyć skargę za pośrednictwem internetowego portalu skarg Komisji Europejskiej (ODR) tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr