FINAL SALE | ZNIZKI DO -70%

FINAL SALE | ZNIZKI DO -70%

Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN
Koszyk
0

Twój koszyk jest pusty

Zwrot produktów

Jeżeli nie pasują, masz 14 dni aby zwrócić nieużywane produkty. Wypełnij poniższy formularz, by zarejestrować swój zwrot.
Numer zamówenia lub adres e-mail zostały wprowadzone niepoprawnie

Formularz zwrotu dla zamówień złożonych przed 16.07.2020r.

  • Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
    Twój numer zamówienia znajduje się na potwierdzeniu zamówienia, w prawym górnym rogu. Potwierdzenie otrzymałeś/-aś w wiadomości e-mail oraz w paczce.
  • Do kiedy mogę zarejestrować zwrot?
    Jeżeli chcesz zwrócić produkty, na zarejestrowanie zwrotu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Czy istnieje możliwość wymiany produktu?
    Niestety nie ma możliwości dokonania wymiany produktu. Zamiast tego zachęcamy do zgłoszenia zwrotu i złożenia nowego zamówienia. Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Czy zwrot jest darmowy?
    Showroom.pl nie oferuje darmowych zwrotów. Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Opłata za zwrot wynosi 9,90 zł za każdą paczkę, która zostanie odesłana. Kwota za zwrot zostanie odliczona od kwoty przelewu za zwrot zamówienia.
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Gdy tylko sklep odbierze Twój zwrot, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, że zwrot został przyjęty. Po tej informacji, możesz spodziewać się swoich środków w ciągu 1-5 dni roboczych, jeżeli płatność została dokonana kartą.
  • Proces zwrotu
    1. Zarejestruj produkty, które chcesz zwrócić
    2. Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić zwrócić do pudełka lub torby
    3. Odetnij pasek zwrotu, który znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i dołącz go do paczki wraz ze zwracanymi produktami
    4. Przyklej etykietę zwrotną na paczkę
    5. Nadaj paczkę w punkcie w ciągu 14 dni
    6. Otrzymaj zwrot środków