Najlepsze butiki modowe na swiecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyzej 400,- i wydluzony okres zwrotu do 8 stycznia

Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Znajdź swoje ulubione produkty

Menu

Zwrot produktów

Zamówienia złożone w okresie od 14 listopada do 20 grudnia można zwracać do 8 stycznia 2025 r.

Jeżeli nie pasują, masz 14 dni aby zwrócić nieużywane produkty. Wypełnij poniższy formularz, by zarejestrować swój zwrot.
Numer zamówenia lub adres e-mail zostały wprowadzone niepoprawnie
  • Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
    Twój numer zamówienia znajduje się na potwierdzeniu zamówienia, w prawym górnym rogu. Potwierdzenie otrzymałeś/-aś w wiadomości e-mail oraz w paczce.
  • Do kiedy mogę zarejestrować zwrot?
    Jeżeli chcesz zwrócić produkty, na zarejestrowanie zwrotu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zamówienia złożone w okresie od 14 listopada do 20 grudnia można zwracać do 8 stycznia 2025 r.
  • Czy istnieje możliwość wymiany produktu?
    Niestety nie ma możliwości dokonania wymiany produktu. Zamiast tego zachęcamy do zgłoszenia zwrotu i złożenia nowego zamówienia. Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zamówienia złożone w okresie od 14 listopada do 20 grudnia można zwracać do 8 stycznia 2025 r.
  • Czy zwrot jest darmowy?
    Showroom.pl nie oferuje darmowych zwrotów. Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Opłata za zwrot wynosi 29 zł za każdą paczkę, która zostanie odesłana. Kwota za zwrot zostanie odliczona od kwoty przelewu za zwrot zamówienia. Etykieta zostanie wysłana na podany adres email w ciągu 24h. Jeśli do przesyłki została dołączona etykieta na zwrotna, prosimy o jej użycie.
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Gdy tylko sklep odbierze Twój zwrot, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, że zwrot został przyjęty. Po tej informacji, możesz spodziewać się swoich środków w ciągu 2-6 dni roboczych, jeżeli płatność została dokonana kartą.
  • Proces zwrotu
    1. Zarejestruj produkty, które chcesz zwrócić
    2. Zapakuj przedmioty, które chcesz zwrócić, do torby lub pudełka, w którym produkt przyszedł. Wszystkie przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu a metki nie mogą zostać usunięte
    3. Odetnij pasek zwrotu, który znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i dołącz go do paczki wraz ze zwracanymi produktami
    4. Przyklej etykietę zwrotną na przesyłce. Prosimy unikać korzystania z opakowań od marek, np. pudełek od butów, jako materiału do wysyłki. Zamiast tego zachęcamy do użycia pudełka lub torby Miinto, otrzymanego podczas dostawy.
    5. Nadaj paczkę w punkcie w ciągu 14 dni
    6. Otrzymaj zwrot środków

    W przypadku zwrotów realizowanych przez DHL Express istnieje możliwość odbioru przesyłki z domu. Zamów kuriera tutaj. Instrukcje dotyczące zamówienia odbioru przez kuriera można znaleźć tutaj.