Summer Sale: znizki do 70% | Kupuj na wyprzedazy
Summer Sale: znizki do 70% | Kupuj na wyprzedazy
Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Znajdź swoje ulubione produkty

Menu

Zwrot produktów

Jeżeli nie pasują, masz 30 dni aby zwrócić nieużywane produkty. Wypełnij poniższy formularz, by zarejestrować swój zwrot. Zamówienia złożone od 1 czerwca można zwrócić w ciągu 30 dni
Numer zamówenia lub adres e-mail zostały wprowadzone niepoprawnie
  • Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
    Twój numer zamówienia znajduje się na potwierdzeniu zamówienia, w prawym górnym rogu. Potwierdzenie otrzymałeś/-aś w wiadomości e-mail oraz w paczce.
  • Do kiedy mogę zarejestrować zwrot?
    Jeżeli chcesz zwrócić produkty, na zarejestrowanie zwrotu masz 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Czy istnieje możliwość wymiany produktu?
    Niestety nie ma możliwości dokonania wymiany produktu. Zamiast tego zachęcamy do zgłoszenia zwrotu i złożenia nowego zamówienia. Na zgłoszenie zwrotu masz 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Czy zwrot jest darmowy?
    Showroom.pl nie oferuje darmowych zwrotów. Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Opłata za zwrot wynosi 9,90 zł za każdą paczkę, która zostanie odesłana. Kwota za zwrot zostanie odliczona od kwoty przelewu za zwrot zamówienia. Etykieta zostanie wysłana na podany adres email w ciągu 24h. Jeśli do przesyłki została dołączona etykieta na zwrotna, prosimy o jej użycie.
  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Gdy tylko sklep odbierze Twój zwrot, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, że zwrot został przyjęty. Po tej informacji, możesz spodziewać się swoich środków w ciągu 2-6 dni roboczych, jeżeli płatność została dokonana kartą.
  • Proces zwrotu
    1. Zarejestruj produkty, które chcesz zwrócić
    2. Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić do pudełka lub torby. W trosce o nasze środowisko zachęcamy również do dołączenia rachunku wewnątrz przesyłki zwrotnej.
    3. Odetnij pasek zwrotu, który znajduje się na potwierdzeniu zamówienia i dołącz go do paczki wraz ze zwracanymi produktami
    4. Przyklej etykietę zwrotną na paczkę
    5. Nadaj paczkę w punkcie w ciągu 14 dni
    6. Otrzymaj zwrot środków

    W przypadku zwrotów realizowanych przez DHL Express istnieje możliwość odbioru przesyłki z domu. Zamów kuriera tutaj. Instrukcje dotyczące zamówienia odbioru przez kuriera można znaleźć tutaj.