STYLOWE ZAKUPY: ZNIŻKI DO -30%

  • Menu
  • 0
    Lista życzeń
  • Razem przed rabatem
    Razem
    Nie zawiera kosztów dostawy
    0
    Koszyk
    Mój koszyk
SHOWROOM TEAM
20 grudnia 2019

SHOWROOM Team: Alicja Kępa

W nowym cyklu odsłaniamy kulisy pracy w SHOWROOM.PL. Jako pierwsza wywiadu udzieliła Alicja Kępa - liderka zespołu Designer Relations, miłośniczka marek premium i vintage i fanka Elvisa Presleya. Poznajcie się lepiej.

Alicja, jak trafiłaś do SHOWROOM.PL?

Z współzałożycielem firmy - Jaśkiem Staszem - poznaliśmy się w Kopenhadze na targach CIFF, podczas których rozmawialiśmy o wprowadzeniu na platformę marek międzynarodowych. Parę tygodni wcześniej aplikowałam na stanowisko International Account Executive, a wiadomość od Jaśka, że chetnie się ze mną spotka, dostałam czekając w kolejce po lunch właśnie na targach CIFF. Spotkaliśmy się następnego dnia i już wtedy wiedziałam, że mam tę pracę w kieszeni. 

Czym zajmujesz się w SHOWROOM.PL?

Pracuję w dziale Designer Relations i jestem odpowiedzialna za relacje z markami i skalowanie ich sprzedaży na platformie. Na co dzień zajmuję się analizą danych i dostosowywaniem oferty produktowej do wymogów branży e-commerce, a także online visual merchandisingiem. Zarządzam też pracą całego działu.

Co najbardziej sobie cenisz w pracy w tym miejscu?

Zdecydowanie będą to ludzie, zarówno pracownicy SHOWROOM.PL, jak i osoby stojące za markami, z którymi współpracuję.

Jaki jest Twój styl?

Klasyczny i minimalistyczny. Lubię proste kroje, dobrą jakość i złotą biżuterię. Zdarza mi się poszaleć z dodatkami, szczególnie butami.

Ulubione marki?

Najczęściej na SHOWROOM.PL przeglądam kategorię vintage, niezmiernie cieszy mnie, że od niedawna w naszej ofercie znajdę też Ganni, Veja i STAND. Nie mogłabym nie wspomnieć o swoich ulubionych polskich markach, czyli BOHOCOBO, Bizuu czy Turtle Story

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Zdecydowanie obserwację zmian zachowań konsumenckich, a następnie przełożenie tego na adekwatne strategie biznesowe. Chętnie dzielimy się wiedzą na temat mikrotrendów z naszymi partnerami, ponieważ mają one niezwykle ważną wartość w skalowaniu sprzedaży marki.

A czego nie znosisz?

Czytania źle sformatowanych maili.

Jak wygląda Twój typowy dzień w biurze?

Lubię zaczynać pracę wcześnie, dlatego zdarza się, że jestem przy biurku już około 8. Dzień zaczynam od odpowiedzi na maile i zaplanowania bieżących zadań. Monitoruję także sprzedaż i przygotowuję dla naszych partnerów odpowiednie analizy. Jestem także odpowiedzialna za kategorię vintage i dbam o to, by na stronie na bieżąco pojawiały się nowe produkty właśnie z tej sekcji. Razem z zespołem Designer Relations prowadzimy także wewnętrzne projekty, których celem jest optymalizacja sprzedaży naszych partnerów.

Czy pracujesz przy biurku czy szukasz innego miejsca?

Lubię pracować przy biurku.

Czego słuchasz w pracy?

W moim zestawieniu najczęściej słuchanych wykonawców 2019 na pierwszym miejscu znalazł się Elvis Presley z albumem Blue Hawaii, a zaraz za nim uplasował się Orville Peck.  

Ulubione miejsce na lunch?

Regina. Na lunch, obiad i kolację. 

W jakim kierunku chcesz się rozwijać? 

Chciałabym doradzać markom jak w zrównoważony sposób rozwijać swój biznes. 

Jak spędzasz czas po pracy?

Idę na trening lub zapraszam znajomych na plotki. Obie czynności świetnie rozładowują stres.    

O czym marzysz?

O roadtripie po Stanach i podróży do Japonii.