Black Friday: znizki do 70% | Kupuj na wyprzedazy
Black Friday: znizki do 70% | Kupuj na wyprzedazy
Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN

DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN

Zwróć produkt za darmo do 16 stycznia 2023 r.

Back

Tory Burch

Tory Burch to luksusowa marka, która doskonale wpisuje się w styl tzw. dziewczyny z przedmieścia. Klientki Tory Burch nie boją się swoich wyborów modowych, lubią dostosowywać styl do siebie, jednocześnie czując się komfortowo w tym, co noszą na co dzień. Tory Burch inspiruje się zamiłowaniem założyciela do jasnych kolorów, podróży i ponadczasowego amerykańskiego stylu.

Jak powstała marka Tory Burch?

Amerykańska projektantka, filantropka i businesswoman Tory Burch założyła swoją markę modową w 2004 roku w Nowym Jorku. Od tego czasu marka sygnowana jej nazwiskiem stała się gigantem na światowym rynku odzieży i akcesoriów. Jak wspomina sama właścicielka marki, na początku mało kto wierzył w jej sukces. Ona sama konsekwentnie dążyła do celu, kierując się zasadą, że najważniejsze to słuchać innych, wierzyć w siebie i kierować się własnym przeczuciem.

Tory Burch zdobywała doświadczenie w branży mody u najlepszych. Była asystentką w Harper's Bazaar, pracowała w dziale reklamy marek Vera Wang, Loewe i Ralph Lauren. Czas spędzony na pracy poświęciła na zdobywaniu praktyki i rozmów z przedsiębiorcami, aby czerpać jak najwięcej z ich doświadczenia.

Swój pierwszy butik w Nowym Jorku otworzyła zupełnie po swojemu, projektując wszystkie elementy tak, aby podobały się przede wszystkim jej. Już pierwszego dnia otwarcia wyprzedała wszystkie egzemplarze swojej kolekcji. Obecnie Tory Burch regularnie pojawia się na liście 100 najpotężniejszych kobiet świata Forbesa, a wartość marki szacuje się na 1,5 miliarda dolarów.

Pierwsze ubrania kolekcji Tory Burch były produkowane w Stanach Zjednoczonych i towarzyszyła im metka Made in USA. Jako pierwsza amerykańska marka w 2011 roku Tory Burch przeniosła produkcję do Chin, przez co obecnie większość ubrań i akcesoriów posiada metkę Made in China, wciąż dbając jednak o wysoką jakość swoich produktów.

Misją firmy Tory Burch pozostaje wzmocnienie pozycji kobiet i przedsiębiorczyń. Aby osiągać ten cel, projektantka stworzyła fundację, która pomaga kobietom oferując im mentoring, wsparcie finansowe, możliwości nawiązywania kontaktów i wiele więcej.

Postrzeganie marki Tory Burch

Tory Burch jest postrzegana w tej samej kategorii marek modowych co Kate Spade i Coach. Jest to więc luksusowa marka dla średniej klasy. Marka produkuje designerskie ubrania i akcesoria w rozsądnej cenie, a także prowadzi wiele akcji wyprzedażowych oraz produkty marki są dostępne w outletach. Nieco trudniejsze jest znalezienie w niskich cenach klasycznych modeli z najwyższej półki cenowej marki Tory Burch. Te elementy rzadko trafiają do wyprzedaży.

Kobiece i kolorowe ubrania

W kolekcji Tory Burch można znaleźć wiele tunik i luźnych sukienek. Są one inspirowane orientalnym wzornictwem, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Często posiadają bogato zdobione dekolty lub dodatki w formie frędzli. Większość tunik została wykonana w naturalnych, pastelowych kolorach. Nie brakuje tu także beżów, brązów czy bieli.

Długie sukienki posiadają kolorowe, duże wzory. Niektóre z nich to sukienki koszulowe, z długim rękawem, zapinane pod szyją. Inne to tętniące kolorami i wyrazistymi nadrukami sukienki na co dzień. W kolekcji marki nie brakuje eleganckich czarnych sukienek z cekinami lub rzucającymi się w oczy dodatkami - frędzlami lub dużymi paskami.

Dużą popularnością cieszą się okrycia wierzchnie - kurtki i płaszcze, spódnice z falbanami lub wzorami w kropki, klasyczne dżinsy oraz dzwony. The Loungewear Edit to z kolei kolekcja ekskluzywnej, wygodnej odzieży na co dzień, wykonanej z kaszmiru, wysokiej jakości bawełny czy wełny merino.

Tory Burch projektuje wygodne obuwie, wśród których nie brakuje balerinek, pantofli i sandałów. Do wyboru są wyraziste kolory oraz neutralne barwy, pasujące do każdej stylizacji. Wśród materiałów dominuje prawdziwa skóra i zamsz. W nowej kolekcji sportowej kategorię obuwia poszerzono o wygodne i kolorowe obuwie sportowe i botki przypominające klasyczne amerykańskie trampki.

Swoją stylizację można dopełnić bogato zdobioną biżuterią, inspirowaną orientalnymi kolorami i zdobieniami - kolczykami, bransoletkami, naszyjnikami, pierścionkami.

Torebki Tory Burch

Jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najdroższych torebek Tory Burch jest wykonana ze skóry torba Lee Radziwill. Jej cena wynosi prawie 2000 dolarów. Kolejna kategoria torebek plasuje się w półce cenowej wynoszącej około 1000 dolarów. Nie brakuje też torebek w cenie 500 dolarów, w tym popularnej Kiry, a także kopertówek poniżej 400 dolarów. Klientki z nieco niższym budżetem mogą pozwolić sobie na nylonową torbę Ella Mini, której cena wynosi poniżej 200 dolarów.

Jedną z najbardziej klasycznych torebek firmy Tory Burch jest ta o nazwie Eleanor Small Bag. Jest to prosta, klasyczna torebka na ramię, wykonana z włoskiej skóry. Posiada tłoczony wzór krokodyla i ręcznie malowane krawędzie. Na torebce znajduje się logo marki oraz regulowany łańcuszek.

W kolekcji marki znajdują się także praktyczne torby zakupowe, do których można z łatwością wrzucić wszystkie potrzebne rzeczy. Popularnym modelem marki Tory Burch jest Perry T Monogram Triple-Compartment Tote - torba wykonana z granatowego materiału, pokryta podwójnym logo marki. Ta torba typu shopper została wykończona delikatną skórą i podszyta miękkim mikrozamszem. W środku torby znajdują się kieszenie. Ta torba jest uznawana za bardzo stylową, modną i praktyczną.

Logo Tory Burch

Charakterystyczne logo Tory Burch nie zmieniło się znacząco od momentu powstania marki. Inspiracją do stworzenia loga stały się dla projektantki dzieła marokańskiej architektury i artysty Davida Hicksa. Tory już na początku wiedziała, że nie chce, aby w logo znajdowały się wyłącznie litery. Swoje wymarzone logo wybrała spośród 200 propozycji przesłanych przez firmy projektowe.

Logo Tory Burch to misterny kształt złożony z dwóch liter “T”, które są umieszczone jedna nad drugą, przypominając odbicie lustrzane. Logo najczęściej jest umieszczone w środku białego koła z ciemnoniebieskim konturem.

Dla kogo jest marka Tory Burch?

Ubrania i akcesoria marki Tory Burch wybierają kobiety, które nie boją się kolorów i odważnych akcentów. Styl Tory Burch jest określany jako preppy-bohemy. Różne elementy kolekcji są łatwe do zestawienia ze sobą i bardzo kobiece. Ponadto w kolekcji marki znajdują się torby i inne wyroby skórzane.

Zdaniem wielu fanek marki, popularności elementom garderoby, które wyszły spod igły Tory Burch dodaje ich kobiecość i rozsądne, jak na luksusową markę, ceny. Jej ponadczasowe projekty są radosne i optymistyczne. Czerpią inspirację ze sztuki, silnej kobiecości, podróży. Są tworzone dla kobiet nowoczesnych, często bizneswoman. Znakiem rozpoznawczym ubrań i dodatków marki jest charakterystyczne, duże logo.

Filtr

1461 wyników

Strona 1 z 15

Następna

Strona 1 z 15