Zaoszczedz 10% na WSZYSTKIM | Kod: BLACKFRIDAY10

-10% na WSZYSTKO | Kod: BLACKFRIDAY10

Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN
Koszyk
0

Twój koszyk jest pusty

Back

PINKO

Pinko to innowacyjna firma, która zawsze wprowadza zmiany w modzie. Dzięki temu włoskiemu domowi mody odkryliśmy unikalne kombinacje, które wyznaczają najnowsze trendy. Nie obawiając się ryzyka, bawi się on stylami i nadrukami, aby zaoferować nam nowoczesny i oryginalny wygląd.

Historia marki Pinko

Pinko jest firmą o rodzinnych tradycjach, w której każdy angażuje się w to, aby zachować charakterystyczne dla siebie cechy. Marka zrodziła się pod koniec lat 80-tych z inicjatywy Pietro Negra i jego żony, Cristiny Rubiny. Od samego początku za grupę docelową obrali oni kobiety niezależne, seksowne i zdeterminowane. Stworzyli dla nich niezapomniane kolekcje, które podkreślają ich siłę i kobiecość na każdym kroku.

Kilka lat temu do firmy dołączyły Cecilia i Caterina, aby przejąć kierownictwo nad komunikacją i kreatywną reżyserią. Obecne kolekcje Pinko mają współczesny i kosmopolityczny styl, dlatego też stanowią swoisty punkt odniesienia dla kobiet na całym świecie.

Kreacje Pinko zostały sfotografowane przez najbardziej prestiżowych profesjonalistów w branży mody. Na uwagę zasługują przede wszystkim słynne współprace z takimi artystami, jak Terry Richardson, Steven Klein i Xavi Gordo. Również supermodelki z lat 80-tych od samego początku wspierały projekty przygotowywane przez Pinko. Marka ubierała takie gwiazdy, jak Naomi Campbell, Eva Herzigova i Elle MacPherson. Ostatnio dołączyły do nich inne, w tym aniołki Victoria Secret, Alessandra Ambrosio i Barbara Palvin.

Marka często decyduje się podejmować ryzyko. Jednym z je największych sukcesów był ukłon w stronę sztuk pięknych. Pinko składa hołd takim geniuszom, jak Dali i Frida Khalo. Realizowane przez markę projekty obfitują również w odniesienia do muzyki, podróży i kultury ulicznej – na pewno wśród nich każda kobieta znajdzie coś dla siebie.

Dzięki serii Uniqueness marka odważyła się przeciwstawić najbardziej surowym wytycznym stawianym tak często przez świat mody. Nazwa tej kolekcji odnosi się do ponadczasowości tworzonej odzieży oraz akcesoriów. Zamiast dwóch zwykłych kolekcji, Uniqueness przedstawia ubrania od razu po ich zaprojektowaniu. Jest to ciągły przepływ twórczy, który szybko reaguje na potrzeby „tu i teraz” nowych nabywczyń, doskonale dopasowując się do ich preferencji i upodobań.

Innowacje – podstawa wizji Pinko

Pinko zawsze jednak stara się oferować coś nowego, a jego zapał nie kończy się na tym. Zrewolucjonizował on również sposób dokonywania zakupów. Firma posiada własne sklepy w głównych stolicach świata. Wszystkie z nich za swój priorytet stawiają zadowolenie klientek. Przestrzenie sklepów są dalekie od jednolitości i stylu, z jakim kojarzy nam się większość bardziej tradycyjnych domów mody. Nieustannie podlegają odświeżeniom i przeprojektowaniom z pomocą współczesnych artystów, takich jak Jonathan Binet czy filmowców – na przykład Gabriela Serry.

We współpracy z Certilogo, czyli międzynarodową platformą uwierzytelniającą, Pinko oferuje również gwarancję autentyczności swoich najnowszych torebek. System ten zaczął być stosowany od kolekcji jesień-zima 2017-1018. Procedura jest bardzo prosta. Każda torba posiada swój własny kod QR, który można zeskanować za pomocą bezpłatnej aplikacji platformy. W ten sposób osoby kupujące torby Pinko mogą mieć pewność, że w ich ręce traf produkt oryginalny.

Ponieważ to właśnie innowacja wysuwa się na pierwszy plan w DNA marki Pinko, znajduje ona odzwierciedlenie we wszystkich jej procesach. Prawdę mówiąc, wszystkie projekty Pinko bardzo nas urzekają. Kolekcje tej marki zawsze mają wiele charakteru i wnoszą ciekawy akcent do rozmaitych stylizacji, zarówno codziennych, jak i tych bardziej wieczorowych.

Filtr

2399 wyników