Najlepsze butiki w jednym miejscu l Szybka dostawa i bezproblemowe zwroty
Wyprzedaz: 15% EXTRA rabatu z kodem EXTRA15
Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN

DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN

ŁATWE ZWROTY W CIĄGU 14 DNI

Back

Philipp Plein

Philipp Plein jest niemieckim projektantem mody i założycielem grupy Philipp Plein International, w skład której wchodzą takie marki jak Philipp Plein, Plein Sport i Billionaire.

Kim jest Philipp Plein?

Urodził się na samym początku lat osiemdziesiątych w Niemczech. Jego kariera projektanta, a przede wszystkim biznesmana zaczęła się w sposób bardzo nietypowy. W 1998 roku przeczytał artykuł, z którego wynikało, że kryzys gospodarczy nie dotknął branży produktów dla zwierząt. Okazało się, że ludzie kochają i dbają o swoich pupili, nawet gdy ich świat się wali. W pewnym momencie jego mama kupiła kilka legowisk dla psów od Burberry, ale po jakimś czasie zostały zniszczone przez domowych pupili. Mama nie chciała kupować niczego banalnego i wtedy Philipp wpadł na swój pierwszy, biznesowy pomysł.

Pieniądze, czyli około 10 tysięcy euro pożyczył od ojca, który jest notabene kardiochirurgiem. Dzięki tej pożyczce Plein zbudował prototyp „stalowej sofy dla psów”. Kiedy stwierdził, że sklepy z artykułami zoologicznymi nie mogą sprostać jego cenom, zdecydował się wystawiać drogocenną psią sofę na pokazach mebli. Równocześnie zaczął produkować sofy dla ludzi. Drugim jego sztandarowym produktem była imitacja skóry krokodyla i produkowane z niej stoliki i inne meble. Zapełniając dwie, drobne nisze, w ciągu kilku lat Plein zarobił kilka milionów euro. Porzucił wtedy karierę prawniczą i ponownie zainwestował w swoją firmę.

Od zwierząt do ludzi

Firma i marka Philippa Pleina zostały oficjalnie zarejestrowane w 1998 roku w Monachium w Niemczech. Philipp obok psich łóżek sprzedawał na targach wnętrzarskich zaprojektowane przez siebie eleganckie torby i inne akcesoria, które powstawały z resztek egzotycznych skór. Tak trafił do świata wielkiej mody dla ludzi. Dziś projektant i przedsiębiorca jest wymieniany jako jedna z najbogatszych osób w Szwajcarii. Magazyn biznesowy Bilanz w 2019 roku wycenił majątek Pleina na 300 milionów franków szwajcarskich netto.

Projekty odzieżowe Pleina określane są mianem nowobogackich. Z pewnością mają budzić wiele kontrowersji. Są niegrzeczne, buńczuczne, odważne i prowokujące. Pełno w nich czerni, ćwieków, diamentów, ostrych i odważnych kolorów, w tym czerwieni. Suknie projektowane przez Pleina są eleganckie, a jednocześnie wybijane diamentowymi ćwiekami i ozdabiane skórzanymi frędzlami. Ubrania dla mężczyzn charakteryzują odważne elementy graficzne. Dużo tu czaszek, kontrastowych połączeń, diamentów i innych nawiązań do bogactwa i przepychu.

Alfons z piekła rodem

Kontrowersyjny jest sam Plein. Jak sam mówi, pieniądze są dla niego celem samym w sobie. Lubi się z nimi obnosić, zarabiać, wydawać, używać. Moda jest jedynie środkiem ich zarabiania, Plein nie widzi w niej żadnego głębszego sensu. Jest to komercyjna maszyna do wyciskania dolarów z ludzi, którzy aspirują do grona bogaczy, czyli właśnie nowobogackich. Co ciekawe, mimo, że świat mody widział ostatnio niejedną katastrofę i upadek niejednej wielkiej marki, podejście Pleina działa. Być może klienci lubią fakt, że metaforycznie, a czasami dosłownie pokazuje on środkowy palec, ubrany w jedną ze swoich koszulek z napisem w stylu „Bogaty A $$”, „Alfons z piekła rodem” lub „Pieprzyć policję”.

Na Instagramie Philipp Plein twierdził, że jest niezbyt bogaty, pozując jednocześnie na tle swego czarnego Rolls-Royce'a Wraitha lub Lamborghini Aventadora. Równie chętnie fotografuje się na tle swoich posiadłości od Cannes po Lugano i Lexington Avenue na nowojorskim Manhatanie. Biznesman i projektant (który często zaprzecza, że jest projektantem) ma 80 sklepów od Miami, Moskwę po Makau, z czego 13 to jego własność, a reszta to franczyzny. Niedawno ogłoszono również, że Plein przejął większościowy pakiet udziałów w Billionaire Couture, luksusowej marce odzieży męskiej założonej przez gwiazdę Formuły 1 Flavio Briatore w 2005 roku.

Popularność marki i wyjątkowa strategia sprzedażowa

Marka Philipp Plein posiada własną strategię sprzedażową, którą z sukcesem podąża. Wszystko to pozwala budować wokół marki atmosferę luksusu i ekskluzywności. Głównym bodźcem, który przyciąga nowych klientów do marki oraz pozwala utrzymać stałych kupujących jest sama sylwetka projektanta, oraz niepowtarzalność projektów. Dzięki temu klienci mają pewność, że pojawiając się w nowej stylizacji, nie znajdą się w gronie naśladowców trendów. Kreatywność marki oraz wyjątkowe cechy projektów podnoszą ich wartość sprawiając, że Philipp Plein jest definitywnie marką zaliczaną do luksusowych, z najwyższej półki. Nic dziwnego, skoro w projektach można znaleźć diamenty, metale szlachetne i inne luksusowe dodatki.

Philipp Plein nie ukrywa, że kieruje swoje projekty głównie do klientów bogatych, żyjących w luksusie i chcących pokazywać go także w swoich codziennych stylizacjach. Aktualnie marka prowadzi trzy różne linie produktów, kierowane na trzy różne rynki. Twarzą jednej z kampanii reklamujących linię ubrań, butów i torebek dla pewnych siebie i odważnych kobiet była znana aktora Megan Fox.

Nowość marki Philipp Plein: Plein Sport.

Marka Philipp Plein nie ustaje w zaskakiwaniu swoich klientów. Jedną z najnowszych linii jest nazywana przez samego twórcę “hiperfuturystyczną”, marka aktywnej odzieży sportowej Plein Sport. Do wytworzenia ubrań z tej linii wykorzystuje się najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Ponadto, wszystkie produkty z tej linii marki posiadają niezwykle innowacyjny design, który został okraszony dreszczykiem emocji związanym z najlepszą wydajnością osiąganą w sporcie.

Marka Plein Sport to nadal marka luksusowa, która chce znaleźć swoje miejsce gdzieś pomiędzy ubraniami z górnej półki a odzieżą stricte wyczynową. Plein Sport posiada swoje własne DNA, aby podkreślić swoją autonomiczność i specyfikę. Wszystkie ubrania marki zostały stworzone z innowacyjnych materiałów. Nie wykorzystuje się tu tak dobrze znanych skór czy dżinsu. Buty marki Plein Sport posiadają futurystyczne kształty oraz podeszwy - wszystkie projekty powstały na bazie badań naukowych i testów.

W związku z ogromnym zainteresowaniem marki Philipp Plein światem NFT i kryptowalut, specjalne edycja 10 par sneakersów Plein Sport Tiger Edition została zainspirowana światem metaverse. Nabywcy sneakersów w formie fizycznej dostaną także specjalne urządzenie NFT.

Zapachy Philipp Plein

Marka Philipp Plein wypuściła także linię zapachów THE $KULL we flakonach z motywem czaszki. Zdaniem projektanta jest to ręcznie wykonane arcydzieło, we współpracy samego Philippa Pleina ze światowej sławy mistrzem perfumiarstwa Alberto Morillasa. Zapach został stworzony po to, aby przywoływać poczucie luksusu, męskości i uzależnienia. Można w nim wyczuć drzewno-skórzane akcenty, kardamon, czarny pieprz i nuty wodne.

Philipp Plein w Showroom

W kolekcji Showroom znajdziesz setki ubrań, butów i akcesoriów marki Philipp Plein. Aby ułatwić Ci znalezienie idealnego dodatku dla Ciebie, wprowadziliśmy wygodne filtry, za pomocą których szybciej znajdziesz swoich ulubieńców filtrując ich po kolorze i rozmiarze. Ponadto możesz sprawdzić, które z modeli cieszą się największą popularnością wśród naszych klientów i zainspirować się ich wyborem. Z pewnością ucieszysz się na wiadomość, że wiele produktów przeceniliśmy nawet o ponad 50% od ceny na metce. Dzięki temu możesz cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami i uzupełnić swoją szafę o kolejne ubrania i akcesoria Philipp Plein.

Filtr

1276 wyników

Strona 1 z 13

Następna

Strona 1 z 13