Paul & Shark to luksusowa marka odzieży sportowej dla kobiet, mężczyzn i dzieci, która łączy w sobie włoski styl i elegancję. Ubrania i dodatki marki Paul & Shark wybierają osoby poszukujące odzieży rekreacyjnej i codziennej. Paul & Shark to marka z najwyższej półki, która produkuje stylowe i trwałe ubrania żeglarskie. W ich kolekcjach klienci znajdą odzież wierzchnią, koszulki i koszule, bluzy, dżinsy, stroje plażowe i dodatki.
W Miinto znajdziesz ponad 1500 ubrań i dodatków marki Paul & Shark. W naszym katalogu znajdziesz pełną rozmiarówkę kurtek, koszul, T-shirtów, spodni, szortów i nie tylko w różnych kolorach dla kobiet i mężczyzn. Sprawdź produkty w wyjątkowej ofercie cenowej i dodaj do swojej garderoby wysokiej klasy ubrania na co dzień i ubrania rekreacyjne. Regularnie obniżamy wybrane artykuły o 30% lub więcej. Z Miinto zrobisz udane zakupy i w korzystnej cenie!
Paul & Shark to włoska firma z tradycjami
Od początku, czyli od 1957 roku, ubrania wytwarzane przez Gian Ludovico Dini były produkowane wewnątrz firmy. Dbano o każdy krok procesu produkcji - od pozyskiwania przędzy, przez produkowanie tkanin, aż po tworzenie opakowań. Firmie udało się wypłynąć na szerokie wody dzięki silnym partnerstwom z uznanymi domami mody, Balenciaga i Christian Dior.
Najstarszy syn Gian Ludovico, Paolo (Paul) Dini, podczas wycieczki do warsztatu żaglomistrza w Maine w roku 1976, zauważył żagiel ze starego XVIII-wiecznego klipera. Widniał na nim napis „Paul & Shark”. W tym przełomowym momencie, narodziła się marka o tej samej nazwie.
Przez kolejne lata firma Paul & Shark prężnie się rozwijała, oferując ubrania będące połączeniem smart casual i luksusowej odzieży sportowej. Szybko ubrania te docenili fani włoskiego stylu i rzemiosła oraz klienci, którzy dużą wagę zwracają na wysoką jakość materiałów technicznych, z których wiele zostało stworzonych i opatentowanych właśnie przez markę Paul & Shark.
Obecnie firmą Paul & Shark kieruje Andrea Dini, pełniący funkcję dyrektora generalnego i prezesa, pochodzący z trzeciego pokolenia rodziny założycieli. Paul & Shark tworzy kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Można je kupić w 73 krajach, 458 miastach i setkach butików, które są zlokalizowane w najbardziej prestiżowych dzielnicach handlowych dużych miast.
Motto marki Paul & Shark
Mottem marki Paul & Shark są słowa: „nie możesz kontrolować wiatru, ale możesz ustawić swoje żagle”. Działania marki Paul & Shark oraz styl, w jakim konsekwentnie produkują nowe ubrania sprawia, że ich kolejne kolekcje są nie tylko inspirowane żeglarstwem, ale także oparte na duchu przygody, trwałości i elegancji. Idąc tym tropem, marka przez lata rozwijała się w stronę marynistycznego stylu, trafiając w gusta fanów włoskiej mody.
Kolekcja żeglarska i pierwsze ikony
Już w połowie lat 70. marka Paul & Shark zaprezentowała światu pierwszą kolekcję żeglarską, która szybko dołączyła do grona luksusowej odzieży sportowej. Kolejne kolekcje były inspirowane morzem, światem żeglowania i duchem przygody. W żeglarskich kolekcjach marki Paul & Shark dominują klasyczne kolor związane ze stylem marynistycznym: motywy morskie, klasyczne paski, biel, czerwień i granaty.
Pierwszym produktem, który szybko zyskał miano „ikony”, stał się żeglarski sweter C0P918 zaprezentowany w kolekcji z 1978 roku. Wyróżniało go opakowanie, stworzone z metalu, używanego na łodziach, jako pojemników wielofunkcyjnych. Sweter był wodoodporny i po odniesieniu sukcesu, zapoczątkował kolekcję kolejnych wodoodpornych ubrań.
Zrównoważony rozwój i ochrona mórz
Marka Paul & Shark robi wszystko, aby wykorzystywać wyłącznie zrównoważone surowce i technologie, zwiększając efektywność zużycia energii i wody. Firma zobowiązała się także do tego, aby sukcesywnie zmniejszać wpływ na środowisko, jaki ma produkcja ubrań. Paul & Shark od lat współpracuje z fundacją Shark Trust, która zajmuje się ochroną rekinów i ekosystemem morskim, także poprzez tworzenie limitowanych kolekcji ubrań.
T-shirty marki Paul & Shark są wykonane są z bawełny organicznej z certyfikatem GOTS. Oznacza to, że do produkcji bawełny nie stosuje się pestycydów i nawozów sztucznych. Dodatkowo marka pozyskuje wełnę i puch gęsi z recyklingu, aby nie tylko zmniejszyć wpływ na środowisko, ale także ograniczyć eksploatację zwierząt. Wszystkie stosowane przez Paul&Shark barwniki posiadają certyfikat OEKO-TEX®. Ponadto regularnie pojawiają się nowe kolekcje wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Docelowo, marka planuje tworzyć aż 50% swoich kolekcji właśnie z tych materiałów.
Nowoczesna technologia stosowana w ubraniach Paul & Shark
Paul & Shark tworzy ubrania dla wymagających klientów, którzy poszukują doskonałych i nowoczesnych rozwiązań, oraz produktów świetnej jakości, wykonanych z funkcjonalnych materiałów. Paul & Shark projektuje odzież sportową i na co dzień, która łączy techniczne i naturalne tkaniny z eleganckimi detalami. Większość rozwiązań technologicznych została opatentowana przez firmę Paul&Shark.
Paul & Shark wykorzystuje między innymi Typhoon 20.000, czyli innowacyjną metodę obróbki materiału. Dzięki temu ubrania są odporne na wiatr i deszcz i można nosić je także w trudnych warunkach pogodowych. Oddychalność tkaniny jest zapewniana przez cienką membranę. Kolejnym z wykorzystywanych rozwiązań jest Shark777, czyli lekki, składający się z trzech warstw materiał do odzieży wierzchniej. Jest oddychający i wiatroodporny, a także odporny na wysokie ciśnienie wody. Specjalna kieszeń z materiału z wyściółką z włókna stalowego E.M.W Shield zapewnia bezpieczeństwo telefonom komórkowym. Wiele elementów odzieży Paul & Shark jest też podszyta tkaniną ze stopu metalu, która zapewnia ochronę przed szkodliwymi falami wytwarzanymi przez telefony komórkowe.
Inne stosowane przez Paul & Shark technologie to Fill Power, która gwarantuje izolację, dzięki zatrzymywania powietrza wewnątrz. Odporność tkanin jest zapewniana przez technologię 3 w 1, która wykorzystuje trzy nitki skręcone razem. Alternatywą dla puchu w cieplejszej odzieży wierzchniej jest Evodown, miękka i lekka watolina.
Partnerstwa marki Paul & Shark
Marka Paul & Shark w 2021 roku nawiązała współpracę z gwiazdą NBA, Danilo Gallinari, który stał się ambasadorem marki. W tym samym roku nawiązano kolejną współpracę z włoskim kierowcą Formuły 1 Antonio Giovinazzi.
Paul & Shark połączył swoje siły z White Mountaineering - japońską marką tworzącą odzież miejską. Efektem współpracy stała się kolekcja kapsułowa, złożona wyłącznie z czarnych ubrań - swetrów, kurtek, T-shirtów i kamizelek. Kolejną współpracę nawiązano z Shark Trust, tworząc kolekcję kapsułową ze specjalnym logo. 10% zysków ze sprzedaży tych ubrań zostało przekazanych do organizacji.
Paul & Shark uczestniczy także w projekcje „Drugie życie”, którego celem jest zmniejszenie ilości odpadów przez naprawę odzieży z defektami lub tworzenie nowych projektów z już zużytych ubrań. 20% wpływów ze sprzedaży tych ubrań jest przekazywane na różne mniejsze projekty dbające o ochronę środowiska.