Ines de la Fressange to jedno z najbardziej znanych nazwisk we Francji, a magazyn Vogue nazwał ją „idealną Francuzką”.
Była jedną z najbardziej utalentowanych i znanych modelek na świecie, następnie jako muza Karla Lagerfelda została pierwszym światowym ambasadorem Maison Chanel.
Ines de la Fressange znana jest ze swojego uroku i gustu: doskonale ucieleśnia „elegancki styl bez wysiłku” paryżanek.
Ten styl i postawę opisała w książce „Parisian Chic”, która stała się światowym bestsellerem (1 milion egzemplarzy sprzedanych w 17 językach), czyniąc Ines de la Fressange punktem odniesienia dla paryżanki XXI wieku.
Celem marki Ines de la Fressange Paris jest oferowanie kobietom na całym świecie kwintesencji francuskiego i paryskiego stylu, dzięki szerokiej gamie luksusowych, a jednocześnie niedrogich produktów.
Wszystkie produkty powstają w specjalistycznych pracowniach, w ograniczonych ilościach, głównie we Francji i Europie.