Najlepsze topowe butiki w jednym miejscu
Najlepsze topowe butiki w jednym miejscu
Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN & 14 DNI NA ZWROT

DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN

ŁATWE ZWROTY W CIĄGU 14 DNI

Back

Ganni

Wyobraź sobie modową markę z najwyższej półki, która chce nie tylko sprzedawać kobietom fajnie ciuchy, ale także tworzyć dla nich konkretny styl, w którym będą czuły się sobą. To właśnie Ganni. Marka modowa dla kobiet z osobowością i z poczuciem humoru.

#GanniGirls to hashtag, który opisuje kobiety i dziewczyny na stylu i nastroju Ganni. Jak możemy przeczytać na stronie internetowej firmy : Ganni, to raczej stan umysłu niż sposób ubierania się. Chodzi o to, aby sprawić, żeby kobiety poczuły, że są zdolne do wszystkiego.

Jakie są dziewczyny Ganni?

Na swojej stronie Ganni zachęca dziewczyny z całego świata, aby publikowały swoje zdjęcia w markowych ciuchach i właśnie tym specjalnym, jakże przyjemnym nastroju. Czujesz, że możesz osiągnąć wszystko, o czym tylko marzysz? Jesteś Ganni. To oczywiście komercjalizacja dość przyjemnej refleksji na własny temat, ale może wcale nie taka szkodliwa. Jak widać na stronie marki, dziewczyny z całego świata korzystają z zaproszenia. Kolorowe sukienki, kapelusze, większość trochę śmieszna, trochę dziecinna, ale nade wszystko quirky, fun i smart. Znakiem rozpoznawczym #GanniGirls jest niekoniecznie seksowność czy oszałamiająca uroda, przynajmniej nie to w pierwszej kolejności eksponują wielbicielki marki. To co widać na ich zdjęciach, to przede wszystkim poczucie humoru, kreatywność i radość życia. Nietypowe kombinacje, odważne kolory, kwiatki, paski, kratki, żadnego patosu, żadnych formalności.

Dziewczyny Ganni dbają o znajomych i przyjaciół

Super ciekawą propozycją dla fanów marki jest podcast, dostępny na tronie internetowej firmy. ""Ganni talks. How are you?"", czyli ""Pogadanki Ganni. Jak się masz?"" jest nagrywany przez dziennikarkę Pandorę Sykes. Dzwoni ona do rozrzuconych po świecie znajomych, z przyjemnym pytaniem ""jak się masz?"". W podtekście oczywiście można zrozumieć, że Pandora pyta o to - jak się masz człowieku, w tych szalonych i nieprzewidywalnych czasach? Jej konwersacje z przyjaciółmi są ciekawe i dowcipne. Super sposób na zaangażowanie potencjalnych fanek marki, prawda?

Odpowiedzialność i odpowiedzialność

Ganni oprócz tego, że cool i fun próbuje być również firmą uczciwą, przynajmniej na poziomie komunikacji z klientami. I to jest naprawdę cool. Dlatego na stronie internetowej firmy przeczytamy, że Ganni nie jest marką zrównoważoną. Bo przecież przemysł modowy nie jest niczym innym jak gigantyczną erupcją konsumpcji, naszym wspólnym, globalnym kaprysem, sztuką dla sztuki. Jak tłumaczy Ganni - świat mody może się jedynie starać żeby jego wpływ na ludzi i środowisko był jak najbardziej odpowiedzialny. Na stronie czytamy: ""skupiamy się na tym, aby stać się najbardziej odpowiedzialną wersją siebie"". W ramach polityki odpowiedzialności marka stworzyła dalekosiężny plan realizowania przynajmniej trzech celów zrównoważonego rozwoju ONZ: równość płci, odpowiedzialna produkcja i konsumpcja oraz działania na rzecz klimatu. Aby dosięgnąć własnych ideałów, Ganni angażuje się w akcje społeczne, optymalizuje politykę zwrotów, stara się używać w produkcji jak najwięcej tkanin certyfikowanych, organicznych i pochodzących z recyklingu. W ramach programu Odpowiedzialność firma wyznaczyła sobie aż 44 cele związane ze zrównoważonym rozwojem. Na stronie dostępny jest report na temat ich realizacji.

Ganni jest współczesną marką modową, która powstała w Danii w 2000 roku. Jej założycielem był Frans Truelsen, na co dzień zajmujący się handlem sztuką. Mniej więcej 10 lat później marka zaczęła zdobywać status kultowej, dzięki małżeńskiemu duetowi kreatywnemu Nicolaj i Ditte Reffstrup.

Filtr

691 wyników

  • 1
  • 2
  • 7

Strona 1 z 7

Następna
  • 1
  • 2
  • 7

Strona 1 z 7