Menu
DARMOWA DOSTAWA od 300 PLN & 14 DNI NA ZWROT
Koszyk
0

Twój koszyk jest pusty

DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN

ŁATWE ZWROTY W CIĄGU 14 DNI

Back

Elisabetta Franchi

Elisabetta Franchi chce tworzyć dla kobiet, które wzbudzają emocje w innych ludziach i same również potrafią się wzruszać. Tworzenie mody było podobno jej dziecięcym marzeniem, a całe życie, mimo wielu trudności starała się je spełnić.

Kim jest Elisabetta Franchi?

Elisabetta Franchi, właścicielka i kreatorka marki pod takim samym imieniem, swoim stylem i kreatywnością potrząsnęła światem kobiecej mody. Na jej sukces złożyła się wielka pasja, skrupulatna dbałość o szczegóły projektów, całkowite oddanie pracy i stosowna do sytuacji dawka zmysłu praktycznego.

Cała historia rozpoczęła się w Bolonii, mieście, w którym urodziła się Elisabetta w 1968 roku. Była czwartym z pięciorga dzieci w skromnej rodzinie, której los spoczywał niemal w całości na barkach ciężko pracującej matki. Elisabetta w wielu wywiadach wspomina, jak brak ojca i inne rodzinne problemy, zmieszane z jej pasją i determinacją, by odmienić swoje życie, złożyły się na upór z jakim podążała za swymi marzeniami. Jej najlepszą przyjaciółką zabaw i towarzyszką w ucieczce od trudnej rzeczywistości była jej lalka. Ta sama, która odrodziła się dzisiaj jako ""lalka Betty"". Nie należy już jednak do małej dziewczynki, ale do kobiety, która spełniła swoje marzenie o ubieraniu innych kobiet na całym świecie.

Z Bolonii do Mediolanu

W świecie mody zadebiutowała podczas studiów w Istituto Aldrovandi Rubbiani w Bolonii. W międzyczasie utrzymywała się z prac tymczasowych, pracowała na przykład jako sprzedawczyni, co nauczyło ją zwracać uwagę na potrzeby konsumentów i słuchać ich opinii. Była to dla niej ważna lekcja, która położyła podwaliny pod jej zawodowy sukces. W 1996 roku projektantka otworzyła małe atelier modowe, w którym zaczęła nadawać kształt swoim pomysłom i tworzyć swoje pierwsze kreacje. Kierowała się przede wszystkim swoim instynktem, a jej zespół liczył zaledwie 5 osób (obecnie jest ich ponad 150). W 1998 roku założyła Betty Blue SPA, a jej pierwsza kolekcja nosiła nazwę CELYN B, co miało nawiązywać zarówno do niepowtarzalnego paryskiego stylu, jak i zdrobnienia od imienia projektantki.

Od 2012 roku projektantka zdecydowała się podpisywać swoje kreacje własnym imieniem, dając życie marce o nazwie ELISABETTA FRANCHI. Wybrała Mediolan, aby w 2013 roku otworzyć tam swój pierwszy salon wystawowy. Mieści się przy Via Tortona 9, w czarnym 6-piętrowym budynku o powierzchni 950 metrów kwadratowych.

Sukcesy Elisabetty

Dzięki nieco ponad dziesięciu latom pracy Elisabetta Franchi osiągnęła w 2017 roku około 100 milionów euro przychodów. Jej eleganckie i jednocześnie proste kreacje można kupić w ponad 1100 sklepach wielomarkowych i 80 jednomarkowych butikach w najważniejszych miastach świata mody: Paryżu, Mediolanie, Madrycie, Moskwie, Hongkongu, Dubaju.

Dzięki stylistycznej ewolucji marki i dużej dbałości o szczegóły, Elisabetta Franchi stała się jedną z najbardziej pożądanych marek wśród największych gwiazd światowego show businessu. Ubiera międzynarodowe gwiazdy takie jak Angelina Jolie, Kate Hudson, Jessica Alba, Emily Blunt, Jennifer Lopez , Lady Gaga, Kendall Jenner, Dita Von Teese, Kourtney Kardashian i wiele innych. Chętnie staje w obronie praw zwierząt, dlatego od 2012 roku jej marka Betty Blue na stałe wyeliminowała futro zwierzęce w produkcji odzieży. Niedługo potem, Elisabetta całkowicie zrezygnowała z wykorzystywania prawdziwych piór i wełny angorskiej. W jej gigantycznym ateliere panuje zasada gościnności, także dla czworonogów. Każdy, kto ma psa, może przyprowadzić go ze sobą do biura, żeby nie siedział sam w domu.

Filtr

3976 wyników

Strona 1 z 40

Następna

Strona 1 z 40