Kiedy w 1978 roku Renzo Rosso założył firmę Diesel, olej napędowy był nowym źródłem energii, które symbolizowało możliwości. Paliwo na życie do poruszania się alternatywną ścieżką w świecie mody, ścieżką wybrukowaną dżinsem. Cztery dekady później w Diesel rozpoczęła się nowa era w 2020 roku, a dyrektor kreatywny Glenn Martens kształtował teraźniejszość i przyszłość marki. Począwszy od kultowego Diesela, po nowy świat oparty na dżinsach, popie i rzeczywistości ulicznej.
Diesel odzyskuje teraz swoją pozycję najbardziej postępowej marki dżinsów na świecie, na nowo definiując swoją ofertę dżinsów, aby dostosować się do nowej generacji i popchnąć kulturę do przodu.
Przy projektowaniu produktów „Za odpowiedzialne życie” stosujemy holistyczne podejście, dbając o to, aby wszystkie tkaniny, wykończenia i wykończenia spełniały standardy odpowiedzialne i przyjazne dla środowiska.
Staramy się zwiększać siłę jednoczenia się w prawdziwym świecie, uznając za naszą rolę lidera rynku tworzenie i wspieranie atrakcyjnej, wyróżniającej się kultury, którą można się dzielić.
Diesel całkowicie rozumie dzisiejsze dzieci. Nie chcą być tak fajni jak dorośli; chcą być fajniejsi od nich na swój własny, zabawny, silny i beztroski sposób, przekształcając to w ukochaną markę dla dzieci. Łącząc najwyższej jakości tkaniny i innowacyjne podejście, każdy element zapewnia wygodę i trwałość, które odpowiadają aktywnemu trybowi życia dzieci. Diesel Kid patrzy na świat oczami dziecka, pobudzając wyobraźnię i stając się uosobieniem szczęśliwego dzieciństwa.