Zwroty i wymiany

Zwrotu i wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić:

  • Zwrot: zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu/wymiany. Zwróć uwagę, że formularz będzie dostępny po zaktualizowaniu statusu paczki - maksymalnie w ciągu 24h od momentu jej dostarczenia. Po wybraniu zwracanych produktów wyświetlimy Ci instrukcję na temat dalszych kroków. Po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz informację na jaki adres powinny zostać odesłane zwracane produkty (wysyłasz je bezpośrednio do projektanta). Te dane otrzymasz również e-mailem.
    Sposób, w jaki odeślesz produkty zależy od Ciebie, dokonujesz go na swój koszt - może być to kurier lub Poczta Polska. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu. W momencie, gdy projektant potwierdzi nam otrzymanie zwróconych produktów w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkty oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.
    Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.
  • Wymianę: zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu/wymiany. Zwróć uwagę, że formularz będzie dostępny po zaktualizowaniu statusu paczki - maksymalnie w ciągu 24h od momentu jej dostarczenia. Zaznacz opcję „wymiana” następnie wybierz jaki nowy kolor i rozmiar produktów chcesz otrzymać. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wyświetlimy adres na który powinny zostać odesłane produkty do wymiany (wysyłasz je bezpośrednio do projektanta). Sposób, w jaki odeślesz produkty zależy od Ciebie, dokonujesz go na swój koszt - może być to kurier lub Poczta Polska. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu.
    Podczas zgłaszania wymiany konieczne jest podanie numeru konta – na wypadek gdyby projektant nie miał możliwości wymiany produktów na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar. Wymienione produkty otrzymasz zgodnie z pierwotnym czasem realizacji zamówienia i zostaną dostarczone w ten sam sposób.
    Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.
  • Przejdź do częstych pytań ›