Zwroty i wymiany

Zwrotu i wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić:

  • Zwrot:zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu/wymiany. Po wybraniu zwracanego produktu wyświetlimy Ci instrukcję na temat dalszych kroków.
    Towar możesz odesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL – umawiasz kuriera na dogodny dla Ciebie adres, w wyznaczonej godzinie. Koszt odesłania produktu wynosi 10 zł – kwotę tę pomniejszymy przy przelewie zwrotnym za produkt.
    Towar możesz odesłać również samodzielnie - kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu zwrotu. W momencie, gdy projektant potwierdzi nam otrzymanie zwróconego produktu w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkt oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.
    
Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.
  • Wymianę: zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu/wymiany. Zaznacz opcję „wymiana” i wybierz jaki nowy kolor i rozmiar produktu chcesz otrzymać. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Konieczne jest podanie numeru konta – na wypadek gdyby projektant nie miał możliwości dokonania wymiany na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar.
    Po zatwierdzeniu zgłoszenia pojawi się możliwość zamówienia kuriera na nasz koszt. Wystarczy podać adres oraz przedział godzinowy odbioru paczki przez kuriera.
    Towar możesz odesłać również samodzielnie - kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany.
    Wymieniony produkt otrzymasz zgodnie z pierwotnym czasem realizacji zamówienia i zostanie dostarczony w ten sam sposób.
    Pamiętaj, że wymieniany produkt nie może nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.
  • Przejdź do częstych pytań ›