STYLOWE ZAKUPY: ZNIŻKI DO -30%

  • Menu
  • 0
    Lista życzeń
  • Razem przed rabatem
    Razem
    Nie zawiera kosztów dostawy
    0
    Koszyk
    Mój koszyk
SHOWROOM TEAM
20 stycznia 2020

SHOWROOM Team: Paweł Rudnicki

Dziś przedstawiamy Pawła Rudnickiego - naszego Performance Marketing Managera, crossfitowca i obieżyświata. Naczelny poliglota SHOWROOM mówi w trzech językach obcych, ale już planuje naukę kolejnego!

Paweł, jak trafiłeś do SHOWROOM.PL?

Kiedy pracowałem jeszcze w poprzedniej firmie w Berlinie, otrzymałem propozycję z SHOWROOM. W tamtym momencie nie chciałem zmieniać pracy, ale rok później, kiedy przeprowadzałem się do Warszawy, rekruter z SHOWROOM odezwał się ponownie i po kilku rozmowach podjęliśmy decyzję o współpracy.

Czym zajmujesz się w SHOWROOM.PL?

Odpowiadam za kanały performance marketingowe, czyli płatne reklamy w Google, na Facebooku i w naszym programie afiliacyjnym. Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam, dlatego moim zadaniem jest tak dysponować budżetem, żeby ciągle zdobywać nowych klientów i pozyskiwać jak najwięcej zamówień.

Co najbardziej sobie cenisz w pracy w tym miejscu?

Uważam, że mamy naprawdę fajne biuro. To kapitalnie położony stary budynek z duszą, który niedawno przeszedł bardzo udany remont. Świetnie mi się tutaj pracuje i nie zamieniłbym naszej starej fabryki sera na żaden szklany wieżowiec.

Jaki jest Twój styl?

Lubię uniwersalne kolory i ubrania, dzięki czemu nigdy nie muszę się długo zastanawiać, co założyć. Coraz bardziej doceniam też dobrą jakość materiału i wykonania.

Ulubione marki?

Uniqlo, Adidas, ale też skandynawskie marki, np. Tiger of Sweden, Royal RepubliQ, czy Still Nordic.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

To, że wyraźnie widzę wyniki moich działań. Wszystko, co robię, mogę łatwo zmierzyć w naszych narzędziach analitycznych, więc zawsze wiem, kiedy mi coś naprawdę wyszło, a kiedy nie do końca ;)

A czego nie znosisz?

Nie przepadam za przygotowywaniem prezentacji na spotkania.

Jak wygląda Twój typowy dzień w biurze?

Przychodzę do pracy o dość różnych porach. Zawsze jestem najbardziej produktywny rano, dlatego staram się planować najtrudniejsze zadania na przedpołudnie. Po lunchu zawsze staram się znaleźć chwilę na wizytę w naszym pokoju relaksu i zagrać w piłkarzyki.

Czy pracujesz przy biurku czy szukasz innego miejsca?

Lubię pracować w innych miejscach, ale względy praktyczne wygrywają i najczęściej zostaję przy biurku z powodu dodatkowego monitora.

Czego słuchasz w pracy?

Wszystkiego po trochu, np. Tame Impala, Ratatat i Paula Kalkbrennera. Najczęściej zdaję się na cotygodniowe sugestie Spotify.

Ulubione miejsce na lunch?

Salad Story - idzie w parze z trzymaniem formy.

W jakim kierunku chcesz się rozwijać? 

Najbardziej ciekawią mnie techniczne aspekty reklamy w Internecie i funkcjonowania stron. Narzędzia analityczne, języki programowania i praca z bazami danych to kierunki, w których najbardziej chciałbym się rozwijać.

Jak spędzasz czas po pracy?

Uprawiam sport, ostatnio przede wszystkim crossfit. Poza tym lubię podróżować i uczyć się języków - kolejny na liście jest rosyjski. 

O czym marzysz?

Uwielbiam Amerykę Łacińską i marzy mi się długa podróż po Brazylii. Oprócz tego chciałbym kiedyś pojechać gdzieś na daleką północ - na Alaskę, do północnej Kanady albo na Syberię.