STYLOWE ZAKUPY: ZNIŻKI DO -30%

  • Menu
  • 0
    Lista życzeń
  • Razem przed rabatem
    Razem
    Nie zawiera kosztów dostawy
    0
    Koszyk
    Mój koszyk
SHOWROOM TEAM
24 stycznia 2020

SHOWROOM Team: Joanna Weremijewicz

Przed Wami Joanna Weremijewicz, czyli nasza Head of Content & CRM. Asia to samozwańcza kreatywna pragmatyczka i (aktualnie) eks-joginka, ale mocno trzymamy kciuki za jej powrót na matę!

Asia, jak trafiłaś do SHOWROOM.PL?

Od zawsze fascynowała mnie branża modowa, dlatego jeszcze na studiach wzięłam udział w rekrutacji otwartej do SHOWROOM. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ale po kilku latach różnych staży i pracy w agencji public relations, trafiłam na ogłoszenie o wolnym stanowisku w dziale Contentu. Ponownie wysłałam CV i tym razem dostałam pracę :)

Czym zajmujesz się w SHOWROOM.PL?

Robię ładne rzeczy. A tak na serio: odpowiadam za komunikację marketingową SHOWROOM.PL, bazując na raportach sprzedaży i sezonowym kalendarzu. Mój dział przygotowuje banery widoczne na stronie internetowej, newslettery, selekcje produktów itp. Wspieramy też inne działy w kreacji materiałów graficznych i chwytliwego copy.

Co najbardziej sobie cenisz w pracy w tym miejscu?

Zdecydowanie atmosferę, nie wyobrażam sobie pracy w firmie, gdzie panuje sztywna hierarchia. Cenię sobie też lokalizację, szczególnie latem, kiedy wsiadam na rower i w 20 minut jestem na miejscu.

Jaki jest Twój styl?

Bardzo długo miałam problem z ubraniem go w słowa, ale z pomocą przyszła mi Amy Smilovic i jej określenie „kreatywny pragmatyzm”. Każdy outfit musi być praktyczny, ale jednocześnie oryginalny, np. jedwabna sukienka + wełniany sweter oversize + kozaki o wzorze skóry krokodyla.

Ulubione marki?

Nie przesadzę, jeśli powiem, że jestem największą fanką Justyny Chrabelskiej - przynajmniej wśród dziewczyn z biura. Lubię też buty L37, jeansy LeBranda, akcesoria Turtle Story i miękką bieliznę od Undress Code. Jeśli szukam czegoś na specjalną okazję, to pewnie wybiorę coś z LE PRIVÉ lub Vicher.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Projekty kreatywne, w których mogę puścić wodze wyobraźni, takie jak zeszłoroczna kampania brandingowa „Mamy tyle wspólnego”, czy walentynkowe „Miłosne historie”.

A czego nie znosisz?

Czysto technicznych zadań, takich jak publikacja treści.

Jak wygląda Twój typowy dzień w biurze?

Zaczynam od sprawdzenia raportu sprzedaży z poprzedniego dnia i skrzynki mailowej. Później pracuję według listy zadań, którą przygotowałam wcześniej: planuję komunikację promocji, przygotowuję briefy graficzne, analizuję efektywność naszych działań.

Czy pracujesz przy biurku czy szukasz innego miejsca?

Pracuję przy biurku, ale nie ukrywam, że działa to najlepiej, kiedy open space świeci pustkami :)

Czego słuchasz w pracy?

Często zdaję się na rekomendacje Spotify, ale jeśli mam ochotę posłuchać czegoś konkretnego, to zazwyczaj wybieram Jessie Ware, Last Shadow Puppets, Koop i Harry'ego Stylesa.

Ulubione miejsce na lunch?

Pacyfik, Tel Aviv, Koko&Roy. Ale jeśli pracuję z domu to tylko Jaskółka!

W jakim kierunku chcesz się rozwijać? 

To dobre pytanie, ale jeszcze nie mam na nie odpowiedzi.

Jak spędzasz czas po pracy?

Staram się codziennie chodzić na jogę, ale przyznam się, że od pewnego czasu mam przerwę. Poza tym jestem uzależniona od amerykańskich talk shows, szczególnie "The Late Show with Stephen Colbert". Nie mogę się też doczekać kolejnych sezonów moich ulubionych seriali "The Crown" i "The Morning Show".

O czym marzysz?

O długiej podróży po Japonii, oczywiście w sezonie Hanami i 6-godzinnym dniu pracy :)