Najlepsze butiki modowe na swiecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyzej 400,- i latwe zwroty

Bezproblemowe zwroty w ciagu 14 dni

Koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Znajdź swoje ulubione produkty

Menu

FAQ

Często zadawane pytania

Zwrot

  • Czy zwrócona przeze mnie przesyłka została odebrana?

    Jeśli skorzystasz z naszej etykiety zwrotnej, możesz zawsze śledzić przesyłkę po numerze na stronie firmy kurierskiej i sprawdzić, czy dotarła już do sklepu. Pamiętaj, że nie wysyłamy potwierdzenia przybycia przesyłki do sklepu. Informację na temat zwrotu otrzymasz dopiero wtedy, gdy zwrot zostanie potwierdzony przez sklep.

  • Czy przesłanie zwracanego produktu jest bezpłatne?

    Showroom.pl nie oferuje darmowych zwrotów. Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Opłata za zwrot wynosi 9,90 zł za każdą paczkę, która zostanie odesłana. Kwota za zwrot zostanie odliczona od kwoty przelewu za zwrot zamówienia. Abu dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu. Po wypełnieniu pól danymi, wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu. Formularz jest dostępny tutaj: www.showroom.pl/rma-product

  • Czy mogę przesłać zwracany produkt za pośrednictwem innej firmy kurierskiej?

    Współpracujemy z firmą kurierską DPD i za jej pośrednictwem możesz dokonać zwrotu. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu. Po wypełnieniu pól danymi, wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu. Formularz jest dostępny tutaj:www.showroom.pl/rma-product W przypadku przesyłek międzynarodowych korzystamy z usług DHL express, jednak nie wpływa to na kwotę zwrotu.

  • Czy mogę przesłać zwracany produkt z miejsca pracy?

    Oczywiście. To od Ciebie zależy skąd nadasz przesyłkę zwrotną. Pamiętaj jednak, aby zachować potwierdzenie nadania.

  • Chcę wymienić produkt na inny. Jak mogę to zrobić?

    Ze względu na fakt, że Showroom.pl zawiera ofertę wielu różnych sklepów, niestety nie możemy zapewnić wymiany na inny produkt zamieszczony na naszej stronie. Należy dokonać zwrotu produktu i złożyć nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu. Po wypełnieniu pól danymi, wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu. Formularz jest dostępny tutaj: www.showroom.pl/rma-productt

  • Chcę dokonać wymiany na inny rozmiar lub kolor. Jak mogę to zrobić?

    Ze względu na fakt, że Showroom.pl zawiera ofertę wielu różnych sklepów, niestety nie możemy zapewnić wymiany na inny produkt zamieszczony na naszej stronie. Należy dokonać zwrotu produktu i złożyć nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu. Po wypełnieniu pól danymi, wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu. Formularz jest dostępny tutaj: www.showroom.pl/rma-productt

  • W mojej przesyłce nie było etykiety zwrotnej. Jak mogę dokonać zwrotu?

    Etykiety zwrotne nie są dołączane do paczek. List przewozowy otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu na stronie www.showroom.pl/rma-product Po wypełnieniu pól danymi, wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu.

  • Chcę zwrócić produkt. W jaki sposób mogę go odesłać?

    Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz, dostępny tutaj: www.showroom.pl/rma-product 1. Wypełnij pola swoimi danymi, a następnie wybierz opcję: „Zwróć produkt(y)”. Poniżej w polu „Dodatkowe informacje” prosimy o podanie powodu zwrotu. 2. Włóż produkt, który chcesz zwrócić razem z formularzem zwrotu do opakowania Showroom, następnie naklej na paczkę etykietę zwrotu, która zostanie wygenerowną po zarejestrowaniu zwrotu. Zwróć uwagę by zakrywała ona starą etykietę.

Dostawa

  • Skąd będą wysłane zamawiane przeze mnie towary?

    Robiąc zakupy na stronie showroom.pl, dokonujesz zakupu w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całej Danii, Szwecji, Holandii, Włoch oraz Polski. W związku z tym towary wysłane są do Ciebie bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych znajdujących się w całej Europie. Jeśli zamówisz produkty z kilku różnych sklepów, Twoje zamówienie przyjdzie w kilku przesyłkach. Może się też zdarzyć, że nie zostaną one dostarczone jednego dnia, lecz w ciągu kilku dni.

  • Gdzie jest moja przesyłka?

    Przesyłki zagraniczne są wysyłane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (w Danii, Szwecji, Włoch i Holandii) za pomocą różnych firm kurierskich, w zależności od sklepu. Z tego względu najlepiej do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość korzystając z naszego formularza kontaktowego podając numer zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Przesyłki nadawane z polskich butików wysyłane są za pomocą kuriera DPD. W tym przypadku otrzymasz mailem nr przesyłki lub link do jej śledzenia bezpośrednio na stronie DPD.

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy oraz koszt?

    Przesyłki zagraniczne są wysyłane bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (w Danii, Szwecji, Włoch i Holandii) za pomocą różnych firm kurierskich, w zależności od sklepu. Przesyłki nadawane z polskich butików wysyłane są za pomocą kuriera DPD. Koszt przesyłki dla zamówień poniżej 400 zł wynosi 13,90 zł. Przesyłka dla zamówień powyżej 400 zł jest darmowa.

  • W jaki sposób dostarczane jest moje zamówienie?

    Twoje zamówienie dostarczane jest pod podany przez Ciebie adres. Zamówione produkty otrzymasz łącznie lub w oddzielnych przesyłkach, w zależności od tego, skąd wysyłane są produkty. Przesyłki z polskich butików wysyłane są za pomocą DPD. Natomiast przesyłki z Danii, Szwecji, Włoch oraz Holandii za pomocą innych wybranych przewoźników w danym kraju.

  • Ile wynosi czas dostawy?

    Aby dostawa mogła być zrealizowana jeszcze przed Świętami, sugerujemy złożenie zamówienia przed 18.12.2020. Przewoźnicy deklarują wzmożony ruch z powodu szczytu sezonowego oraz Covid19. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w zwykłym terminie. Czas na przygotowanie produktów do wysyłki przez sklep wynosi do 8 dni roboczych. Od momentu nadania wysyłki przez sklep czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w przypadku wysyłki ze sklepu w Polsce) oraz do 8 dni (w przypadku wysyłki z Danii, Szwecji, Włoch i Holandii).

Zamówienia

  • W jaki sposób mogę zmienić moje zamówienie?

    Po złożeniu zamówienia na showroom.pl niestety nie ma możliwości wprowadzenia w nim jakichkolwiek zmian, ponieważ zamówienie jest od razu przekazywane do naszych sklepów stacjonarnych. Być może uda nam się anulować całe zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze wysłane końcowe potwierdzenie zamówienia.

  • Dlaczego dotarła do mnie tylko część zamówienia?

    Showroom.pl współpracuje ze sklepami stacjonarnymi zlokalizowanymi w różnych krajach (Danii, Szwecji, Holandii, Włoch oraz Polski), dlatego zamówione przez Ciebie produkty mogą być wysyłane z kilku różnych sklepów, w różnym odstępie czasu. W związku z tym możesz otrzymywać produkty pojedynczo, jeśli pochodzą one z kilku różnych sklepów.

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Twój zakup podlega przepisom ustawy o prawach konsumenta, w tym przepisom dotyczącym towarów wadliwych. Oznacza to, że w przypadku wady produktu masz prawo do jego naprawy, wymiany, zwrotu pieniędzy lub obniżki ceny. Jest to uzależnione od konkretnej sytuacji. Oczywiście reklamacja musi być uzasadniona, a wada produktu nie może być skutkiem jego nieprawidłowego użytkowania lub innych działań prowadzących do jego uszkodzenia. W celu złożenia reklamacji napisz do nas na: kontakt@showroom.pl

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

    Przykro nam, że Twoje zamówienie zostało anulowane. W razie anulowania zamówienia nie pobieramy środków z Twojego konta. W niektórych przypadkach kwota figuruje na koncie jako zablokowana. Jeśli tak się stanie, możesz skontaktować się ze swoim bankiem i zapytać kiedy Twoja kwota zostanie zwrócona.

  • Dlaczego pieniądze zostały pobrane za anulowany produkt?

    Przykro nam, że Twoje zamówienie zostało anulowane. W razie anulowania zamówienia nie pobieramy środków z Twojego konta. W niektórych przypadkach kwota figuruje na koncie jako zablokowana. Jeśli tak się stanie, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który spróbuje zgłosić do Twojego banku żądanie zwrotu zablokowanych środków. Prosimy jednak zwrócić uwagę na fakt, że nie wszystkie banki oferują taką możliwość. Jeśli bank nie może odblokować kwoty, będzie ona zablokowana przez 30 dni roboczych, a następnie automatycznie zwrócona.

  • Jak mogę anulować moje zamówienie?

    Natychmiast po złożeniu zamówienia jest ono przesyłane do sklepu, który ma dany produkt w ofercie. Sklep rozpoczyna przetwarzanie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Dlatego zawsze zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem 22 100 44 41, abyśmy mogli anulować zamówienie zanim sklep przystąpi do jego przetwarzania. Prosimy zwrócić uwagę, że nie mamy możliwości anulowania zamówienia po jego przetworzeniu przez sklep. W takim przypadku odsyłamy do sekcji dotyczącej ZWROTÓW.

Zakupy

  • Jak działa Showroom?

    Showroom.pl jest platformą internetową, która pośredniczy w sprzedaży produktów ze sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w Danii, Szwecji, Holandii, Włoch oraz Polsce. Gdy zamawiasz jakiś produkt, Twoje zamówienie jest automatycznie przesyłane do sklepu, z którego produkt jest zamawiany. Nasze sklepy mają zawsze 48 godzin na zaakceptowanie zamówienia, dlatego potwierdzenie zamówienia otrzymasz w ciągu dwóch dni. Po tym czasie zamówienie jest wysyłane do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Jeśli jednak dany sklep nie może dostarczyć Twojego zamówienia, zostanie ono automatycznie przekazane do innych sklepów, które mają w sprzedaży zamówiony przez Ciebie produkt. W takim przypadku cena nie ulegnie zmianie. Może też się zdarzyć tak, że zanim sklep zaakceptuje Twoje zamówienie w systemie, wyprzeda dane produkty stacjonarnie, wtedy zamówienie zostanie anulowane. W takim przypadku wyślemy wiadomość e-mail, informując Cię o tym i oczywiście nie pobierzemy żadnych środków z Twojego konta.

  • Co dzieje się, jeśli dany produkt zostanie wyprzedany?

    W zawiązku z tym, że współpracujemy ze sklepami stacjonarnymi, niestety może się zdarzyć, że produkt zostanie sprzedany w sklepie stacjonarnym w chwili, gdy Ty będziesz go zamawiać na showroom.pl. W takim przypadku wyślemy wiadomość e-mail, informując Cię o tym.

  • Czy mogę przymierzyć produkt, zanim go zamówię?

    Showroom.pl jest platformą internetową, która pośredniczy w sprzedaży produktów ze sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w Danii, Szwecji, Holandii, Włoszech oraz Polsce. Towary wysłane są bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych znajdujących się w wyżej wymienionych krajach, dlatego nie ma możliwości przymierzenia produktu.

  • Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o produkcie?

    Współpracując z wieloma sklepami na terenie całej Danii, Szwecji, Holandii, Włoch i Polski, niestety nie zawsze nasz dział obsługi klienta może udzielić odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące konkretnych produktów znajdujących się na showroom.pl. Nie zawsze otrzymujemy takie informacje od naszych Partnerów. Niemniej jednak zachęcamy do sprawdzenia informacji na stronie danej marki lub sklepu (jeśli ma stronę www), być może tam będą bardziej szczegółowe informacje.

  • W jaki sposób mogę skontaktować się z danym sklepem?

    Ze względu na to, iż sklepy, z którymi współpracujemy znajdują się w Danii, Szwecji, Holandii, Włoszech i Polsce, skontaktować się z nimi możesz poprzez nasze biuro obsługi klienta w Polsce. W tym celu zadzwoń pod numer 22 100 44 41 lub wyślij wiadomość na adres kontakt@showroom.pl

  • Specjalne ceny

    Na showroom robisz zakupy w różnych sklepach, markach i od różnych projektantów. Zawsze staramy się oferować najlepsze dostępne ceny. Jednakże mogą wystąpić różnice w cenach tego samego przedmiotu, ponieważ wszystkie ceny są ustalane przez każdego partnera miinto indywidualnie. Oznacza to, że cena zależy od tego, który partner showroom posiada poszukiwany przedmiot. Zobaczysz najniższą dostępną cenę przedmiotu, wybierając rozmiar i kolor jaki zechcesz.

Płatności

  • Jak dodać kod rabatowy lub kartę podarunkową?

    Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem kodu rabatowego lub karty podarunkowej do wykorzystania na showroom.pl, kod możesz dodać po przejściu do koszyka i wpisanie go w polu: „Czy masz kartę podarunkową?” Zanim przejdziesz do płatności. Nie zapomnij sprawdzić, czy rabat został uwzględniony w zamówieniu. Zwróć uwagę, że w każdym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden kod i niestety niemożliwe jest łączenie kodu rabatowego z kartą podarunkową. Kody z kart podarunkowych wydanych przez showroom.pl zachowują ważność przez 12 miesięcy od daty wystawienia.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    W showroom.pl oferujemy Ci płatności za pomocą systemu PayU (przelew bankowy lub karta płatnicza). Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności.

Użytkownik/logowanie

Obsługa klienta