Częste pytania

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa SHOWROOM, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

  • 1. Jak mogę założyć konto na SHOWROOM?

    Aby założyć konto w serwisie SHOWROOM, skorzystaj z opcji Załóż konto w prawym górnym rogu strony. Pamiętaj, aby założyć konto musisz zaakceptować nasz regulamin i politykę prywatności. Możesz również zaznaczyć chęć otrzymywania newslettera, wtedy będziemy na bieżąco informować Cię o nowościach i promocjach dostępnych na naszym portalu. Po prawidłowym zalogowaniu, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający utworzenie konta.

  • 2. Jak mogę zalogować się na koncie SHOWROOM?

    Aby zalogować się na koncie SHOWROOM kliknij w link Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Po wpisaniu prawidłowego adresu e-mailowego i hasła, w prawym górnym rogu strony pojawi się Twoje imię. Oznacza to, że jesteś już zalogowany i możesz rozpocząć zakupy :)

  • 3. Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

    Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło. Na Twój adres e-mail wyślemy nowe hasło, które możesz później zmienić samodzielnie. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie showroom.pl i w prawym górnym rogu najedziesz myszką na swoje imie i wybierzesz odnośnik “Twoje dane”. Tam możesz zmienić hasło na nowe.

  • 4. Jak złożyć zamówienie w serwisie SHOWROOM?

    Zaloguj się na swoje konto w serwisie SHOWROOM. Wybierz interesujący Cię produkt - zaznaczając wybrany przez Ciebie kolor i rozmiar. Następnie dodaj produkt klikając na "dodaj do koszyka". Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane do innego kraju niż Polska, pamiętaj o zmianie kraju dostawy w koszyku. Również tam możesz wybrać sposób dostawy. Pamiętaj, że wszystkie zamówienia złożone w SHOWROOM wysyłane są bezpośrednio od projektantów - w ten sposób maksymalnie ograniczamy Twój czas oczekiwania.

    Oferujemy dwa sposoby wysyłki:

    • Paczka w Ruchu: dostawa w 3 dni robocze od momentu nadania paczki przez projektanta,
    • Kurier UPS: dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania paczki przez projektanta.

    Cena podana przy wyborze sposobu wysyłki jest łączną ceną wysyłki paczek od wszystkich projektantów z tego zamówienia. Może się zdarzyć, że w Twoim zamówieniu dostępny będzie tylko Kurier UPS - jest to spowodowane faktem, że niektórzy projektanci nie mają możliwości wysyłki w inny sposób. Po wyborze sposobu dostawy, kliknij na "Przejdź do kasy".

    Następnie wypełnij swoje dane oraz wybierz sposób płatności.

  • 5. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

    Oczywiście! SHOWROOM realizuje dostawy kurierem UPS poza granice Polski. Po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka, wybierz kraj dostawy. Koszt przesyłki ulegnie zmianie.

  • 6. Jak długo będę czekać na przesyłkę i dlaczego muszę za nią płacić kilka razy?

    W SHOWROOM każdy projektant wysyła zamówione produkty samodzielnie, w związku z czym jeśli zamawiasz kilka produktów od różnych projektantów musisz zapłacić za każdą przesyłkę oddzielnie. SHOWROOM nie dysponuje własnym magazynem, jesteśmy platformą łączącą projektantów z kupującymi. Dlatego nie ma możliwości wysłania kilku zamówień od różnych projektantów w jednej przesyłce.

    Informacja o czasie wysyłki znajduje się na stronie każdego produktu pod jego opisem. Większość produktów wysyłana jest w ciągu kilku dni, jednak niektóre produkowane są na zamówienie, więc czas ich wysyłki może sięgać nawet kilkunastu dni. Jeśli zamawiasz kilka produktów od jednego projektanta, przesyłka będzie do Ciebie wysłana w momencie, gdy wszystkie produkty będą gotowe.

    Pamiętaj, że SHOWROOM oferuje bezpłatną wysyłkę kurierem UPS oraz Paczką w Ruchu na terenie Polski dla produktów i zamówień od jednego projektanta o wartości 400zł i więcej!

  • 7. Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

    Czas na przygotowanie wysyłki przez projektanta określony jest pod opisem każdego produktu. Realizacja dostawy od momentu wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranego sposobu dostawy. W momencie nadania przesyłki przez projektanta e-mailem otrzymasz jej numer śledzenia, który umożliwi Ci sprawdzenie jaka jest planowana data dostawy. W przypadku odbioru w kiosku Ruchu, w momencie dostarczenia paczki do wybranego przez Ciebie kiosku otrzymasz powiadomienie SMS-em.

  • 8. Czy mogę umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru paczki?

    W przypadku wysyłki kurierem nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Możesz samodzielnie skontaktować się z firmą kurierską i ustalić konkretny przedział godzinowy dostawy, natomiast nie możemy zagwarantować takiej możliwości. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. W momencie nadania zamówienia wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

    Wybierając opcję dostawy Paczka w Ruchu należy wybierać najdogodniejszy punkt odbioru przesyłki. Podczas składania zamówienia są podane godziny otwarcia kiosku. W momencie dostarczenia zamówienia do wybranego kiosku otrzymasz wiadomość SMS z kodem PIN umożliwiającym odbiór przesyłki.

  • 9. Czy mogę odebrać osobiście zamówienie w SHOWROOM lub od projektanta?

    Nie ma możliwości odbioru zamówień w naszej siedzibie, ani bezpośrednio od projektantów. Jeśli nie chcesz czekać na kuriera sugerujemy skorzystanie z wysyłki do kiosku Ruchu, w takim wypadku zamówienie możesz odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie (w ciągu 5 dni od momentu otrzymania wiadomości SMS o dostarczeniu przesyłki).

  • 10. Nie widzę złożonego przeze mnie zamówienia.

    Upewnij się, że zamówienie zostało złożone na koncie na którym jesteś obecnie zalogowany. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, sprawdź na jaki adres e-mailowy otrzymałeś powiadomienie o złożeniu zamówienia. Zaloguj się na tym adresie i sprawdź w zakładce Zamówienia.

  • 11. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z projektantem?

    SHOWROOM nie umożliwia bezpośredniego kontaktu z projektantami. Do każdego zamówienia składanego w SHOWROOM możesz dołączyć swój komentarz lub wskazówki dla projektanta. Wystarczy, że wypełnisz odpowiednie pole na stronie podsumowania zamówienia (przed wyborem sposobu płatności), a my Twój komentarz prześlemy do projektanta razem z informacją o złożonym zamówieniu.

    Jeśli chcesz zadać pytanie na temat danego produktu skontaktuj skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

  • 12. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    SHOWROOM umożliwia trzy sposoby płatności za zamówienie:

    • Płatności za pomocą systemu PayU (przelew bankowy lub karta płatnicza),
    • Płatności za pomocą systemu PayPal,
    • Płatność za pobraniem (kurierowi przy odbiorze przesyłki lub w kiosku Ruchu).
    Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności. Jeśli zdecydujesz się na płatność przez PayU lub PayPal, na wpłatę masz 72 godziny. W tym czasie zamówione produkty są zarezerwowane dla Ciebie, jednak po upływie terminu płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty staną się dostępne dla innych kupujących. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię e-mailem, w którym znajdziesz też link do jego odnowienia.

    W przypadku płatności za pobraniem przez firmę UPS, pamiętaj o przygotowaniu gotówki w dniu, kiedy kurier będzie dostarczał Twoje zamówienie. Kurierzy UPS nie akceptują płatności kartami płatniczymi. Kartą możesz zapłacić wybierając przesyłkę do Kiosku Ruchu.

  • 13. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

    Aktualnie nie ma możliwości edytowania sposobu płatności w złożonym zamówieniu. Jeśli chcesz zapłacić w inny sposób złóż nowe zamówienie i poinformuj nas o tym fakcie, abyśmy mogli anulować poprzednie zamówienie.

  • 14. Mam problem z dokonaniem wpłaty.

    Jeśli podczas składania zamówienia wystąpił problem z wpłatą, zaloguj się ponownie na swoim koncie, wybierz dane zamówienie z listy i użyj niebieskiego przycisku Opłać. W przypadku płatności PayU będziesz mieć możliwość wyboru innego sposobu płatności (na przykład inny bank lub karta kredytowa zamiast przelewu).

    Jeżeli nadal masz problem z płatnością, możesz też dokonać przelewu brzpośrednio na nasz rachunek bankowy w tytule podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w Zakładce Kontakt.

    Na Twoją płatność czekamy maksymalnie 72 godziny od złożenia zamówienia. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. O braku płatności poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz też link do płatności. Anulowane zamówienie możesz odnowić używając przycisku znajdującego się w mailu z informacją o anulowaniu zamówienia.

  • 15. Mam pytanie dotyczące szczegółów interesującego mnie produktu dostępnego na stronie.

    Jeśli interesujący Cię wymiar lub kolor produktu nie jest uwzględniony na stronie, lub brakuje innych informacji skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, podając link do produktu lub jego kod oraz szczegółowe pytanie. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z projektantem w celu uzyskania informacji i wróci do Ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

  • 16. Interesujący mnie produkt nie jest już dostępny.

    Produkty są udostępniane na stronie bezpośrednio przez Projektantów zgodnie z dostępnością produktów w magazynie. Zachęcamy do śledzenia naszej strony i zapisania się do newslettera, być może wybrany przez Ciebie produkt pojawi się w sprzedaży w najbliższej przyszłości.

  • 17. Czy produkt może być dostosowany do moich wymiarów?

    Niektórzy projektanci umożliwiają dopasowanie produktu do Twoich wymiarów. Taka możliwość jest podana w opisie produktu. W tym przypadku poprosimy o podanie wymiarów w komentarzu podczas składania zamówienia (na stronie wyboru sposobu płatności).

    Pamiętaj, że produkt wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotom i wymianie.

  • 18. Czy można gdzieś „na żywo” obejrzeć ubrania dostępne na SHOWROOM.PL?

    SHOWROOM działa tylko w Internecie, a ponieważ produkty zamówione na naszej stronie wysyłane są bezpośrednio przez projektantów, nie mamy możliwości ich prezentacji na żywo. Jeśli wahasz się czy złożyć zamówienie pamiętaj, że każdy zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  • 19. Jak działają karty upominkowe SHOWROOM?

    Karta upominkowa to doskonały sposób na prezent! W SHOWROOM oferujemy szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów od niezależnych projektantów i marek, dlatego masz pewność, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

    Osoba obdarowana sama wybiera interesujący ją produkt lub produkty w ramach wartości karty. Jeśli zamówienie warte jest więcej niż wartość karty rabatowej istnieje możliwość dopłacenia jednym z dostępnych sposobów płatności. Niewykorzystaną kwotę można wykorzyststać w kolejnych zamówieniach, w tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Karta jest ważna 12 miesięcy od momentu zakupu. Karty podarunkowe kupisz na stronie www.showroom.pl/d/karty-podarunkowe

  • 20. Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

    Upewnij się, że dokonałeś zapisu w okienku pop-up przy wejściu na portal lub na dole strony. Przy rejestracji podczas składania zamówienia kod rabatowy nie jest wysyłany.

  • 21. Otrzymana przeze mnie karta lub kod nie działa.

    Upewnij się, że wpisywany numer nie posiada błędów lub nie posiada dodatkowych znaków np.: spacji. Dodatkowo sprawdź jego datę ważności. Jeśli masz pewność, że te informacje są poprawne, a karta lub kod nadal nie działa skontaktuj się się z naszym Biurem Obsługi Klientów.

  • 22. Jak mogę otrzymać kod rabatowy?

    Zachęcamy do śledzenia nas na Facebooku oraz zapisania się na do newslettera - znajdziesz tam informacje o aktualnych promocjach i dostępnych kodach rabatowych.

  • 23. Ile mam czasu na zwrot zamówienia i na jaki adres mam odesłać zwracany towar?

    Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić zwrot, zaloguj się na swoim koncie na www.showroom.pl i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu (który będzie dostępny maksymalnie w ciągu 48h od momentu otrzymania paczki). Po wybraniu zwracanych produktów wyświetlimy Ci instrukcje na temat dalszych kroków. Po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz informację na jaki adres powinny zostać odesłane zwracane produkty (zwracasz je bezpośrednio do projektanta). Te dane otrzymasz również e-mailem.

    Sposób, w jaki odeślesz zwracany produkt zależy od Ciebie - może być to kurier lub Poczta Polska. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany.W momencie, gdy projektant potwierdzi nam otrzymanie zwróconych produktów w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkty oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.

    Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania.

  • 24. Dlaczego przycisk Formularz Zwrotu się nie pojawia przy moim zamówieniu?

    System potrzebuje do 48 godzin roboczych na zaktualizowanie statusu zamówienia na dostarczone - dotyczy to zwłaszcza zamówień z wybraną opcją płatności za pobraniem. Formularz zwrotu lub wymiany uaktywni się dopiero po zmianie statusu zamówienia.

  • 25. Nie otrzymałem/-am zwrotu środków na konto.

    Za pomocą numeru nadania przesyłki zwrotnej, którą wysłałeś do projektanta, sprawdź jej aktualne położenie. Projektant ma 72h na zatwierdzenie zwrotu od chwili jego odebrania. Wypłata środków nastąpi kolejnego dnia roboczego. Jeśli mimo dostarczenia przesyłki zwrotnej do projektanta nie wypłaciliśmy Ci zwrotu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • 26. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

    Wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić wymianę, zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w guzik Formularz wymiany, który będzie dostępny maksymalnie w ciągu 48 h od momentu otrzymania paczki. W komentarzu pozostaw informacje na jaki rozmiar/kolor ma zostać dokonana wymiana. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Prosimy o wcześniejsze sprawdzenie, czy taka kombinacja koloru i rozmiaru jest dostępna na stronie. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wyświetlimy adres na jaki powinny zostać odesłane produkty do wymiany. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia całego procesu.

    Może się zdarzyć, że ze względu na stany magazynowe projektant nie będzie miał możliwości wymiany produktu na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar. W takim wypadku skontaktujemy się z Tobą z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrot pieniędzy.

    Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić śladów używania.

  • 27. Czy mogę wymienić zakupioną sukienkę na inny produkt tego samego projektanta?

    Wymiana następuje w ramach tego samego produktu, na inny kolor lub rozmiar. Obecnie nie ma możliwości wymiany na inny produkt.