Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i łatwe zwroty

Darmowa dostawa od 400 zł

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

JUICY COUTURE

Juicy Couture to amerykańska marka odzieżowa, której najbardziej rozpoznawalnym produktem są welurowe dresy. Szczególną popularnością marka Juicy Couture cieszyła się w latach 2000., jednak powróciła wraz ze stylem Y2K. W portfolio marki Juicy Couture znajdują się przede wszystkim ubrania na co dzień, w tym wcześniej wspomniane dresy, jak i buty, torebki, bielizna, stroje kąpielowe oraz akcesoria i zapachy.


Historia marki Juicy Couture


Juicy Couture została założona przez dwie przyjaciółki. Gela Nash-Taylor i Pamela Skaist-Levy poznały się podczas pracy w jednym z butików w Los Angeles i wspólnie postanowiły stworzyć takie ubrania, w jakich same chciałyby chodzić, rozpoczynając jednak od wygodnych ubrań ciążowych. Pierwszą linią produktów stały się spodnie dżinsowe, zaprojektowane na bazie męskich dżinsów - Travis Jeans for the Baby in You. Po pewnym czasie przyjaciółki zaczęły powoli wycofywać się z rynku odzieży ciążowej. Postanowiły skupić się na czterech elementach, które ich zdaniem powinny mieć ubrania na co dzień: dobre dopasowanie, świetne tkaniny, piękny kolor oraz wygoda.

Oficjalne narodziny marki nastąpiły w 1997 roku w Stanach Zjednoczonych. Aby jak najszybciej wypromować swoją markę, nie posiadając budżetu marketingowego, projektantki rozpoczęły wysyłanie swoich gotowych projektów do ówczesnych celebrytek. Chociaż obecnie takie zabiegi są niezwykle popularne wśród marek modowych, w tamtych czasach były nowością. Gela Nash-Taylor i Pamela Skaist-Levy postanowiły postawić wszystko na jedną kartę i skupić się na zapewnieniu swoim klientkom tego, czego najbardziej oczekują - drogich produktów i marek wyrażających luksus.

W 2001 roku wyprodukowano jeden z najsłynniejszych dresów marki - Juicy, specjalnie dla Madonny. To właśnie jej zawdzięcza się rozpowszechnienie dresów welurowych, które zostały błyskawicznie podchwycone przez nastolatki. Dresy Juicy Couture zostały zaprojektowane w taki sposób, aby sprytnie wydobywać to, co najlepsze w sylwetkach kobiet. Bluzy posiadają dekolt w szpic i są zapinane na zamek z charakterystyczną literą J. Dodatkowo posiadają dwie przednie kieszenie, a swoim kształtem przypominają klepsydrę. Aby jeszcze lepiej dopasować spodnie dresowe do różnych wymiarów klientek, zastosowano patent znany ze spodni ciążowych - elastyczny sznurek.

W 2003 roku markę Juicy Couture odkupiła inna firma modowa - Liz Claiborne, jednak popularność welurowych dresów nie malała. Nosiły je Britney Spears, Lindsay Lohan, Paris Hilton i Jennifer Lopez. Do końca lat 2000. Juicy Couture starało się zachować wizerunek marki w stylu „new money”, niedostępną dla wszystkich i szczycącą się limitowaną ofertą. Lata 2000. to także wzrost popularności tabloidów. Zdjęcia rozchwytywanych celebrytek są więc publikowane każdego dnia, a wraz z ich popularnością, rośnie rozpoznawalność uwielbianych przez nie welurowych dresów.


Szaleństwo na punkcie welurowych dresów i problemy marki


Marka Juicy Couture to nierozerwalny element mody z początku lat 2000. Welurowe dresy z charakterystycznymi błyszczącymi napisami były widywane wszędzie. Stały się także obiektem masowych podróbek. Marka Juicy Couture była krzykliwa, kolorowa i emanowała logo - stała się dokładnie tym, czego oczekiwały ówczesne nastolatki. Sama marka propagowała szczęście, swobodę i pewność siebie, coś, co było ważne dla ich klientek. Jednak początkowy szał na punkcie welurowych dresów zaczął maleć wraz z końcem pierwszej dekady lat 2000., kiedy świat opanowała recesja. Okazało się, że w dobie kryzysu i trudności finansowych sporej grupy klientów, krzykliwa marka Juicy Couture przestała odpowiadać na potrzeby swoich konsumentek. Preferowano powściągliwość, powaga i minimalizm, zamiast tego, co zawsze ucieleśniała Juicy Couture. Pomimo spadku sprzedaży marka nie zdecydowała się zmienić kierunku swoich kolejnych kolekcji i już w 2013 roku została sprzedana grupie Authentic Brands.


Wielki powrót i Y2K


Powracają trendy modowe z początku XXI wieku, a wraz z nimi welurowe dresy. Juicy Couture doskonale odzwierciedla to, co cechuje luźną modę codzienną, jednak tym razem powraca w nieco innym stylu. Efektem ich nowego podejścia do mody, także tej zrównoważonej, stała się współpraca z duńską marką GANNI. Welurowy dres, posiadający swoje miejsce w historii popkultury, został stworzony na nowo, w bardziej odpowiedzialnej wersji. Z jednej strony zachowuje swój klimat rodem z Kalifornii lat 2000., jednak wyróżniają go skandynawskie, minimalistyczne elementy. Nowe dresy są wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej, bawełny i poliestru z recyklingu. Ponadto w kolekcji znalazły się topy bez ramiączek, legginsy i dopasowane sukienki.

W aktualnej kolekcji Juicy Couture pojawiają się komplety dresów, sneakersy, biżuteria, torebki, kosmetyczki, walizki - wszystko w wielu kolorach, odważnych odcieniach, niepozbawione charakterystycznego blasku i splendoru. Czy Juicy Couture powróci do mainstreamu i stanie się częścią stylu Y2K? Wszystko wskazuje na to, że o tej amerykańskiej marce jeszcze będzie głośno.


Juicy Couture w Miinto


Lekceważący, swobodny styl glamour, esencja codzienności i kalifornijskiego luzu. Już teraz możesz przekonać się, dlaczego Juicy Couture stała się topową marką wczesnych lat 2000. i dlaczego pokochały ją miliony nastolatek na całym świecie. Projekty Juicy Couture są zaskakujące, prowokujące, kolorowe i nie uznają kompromisów.

W kolekcji Miinto znajdziesz nie tylko kultowe welurowe dresy, ale także odzież sportową i codzienną dla kobiet, nastolatek, dziewczynek i niemowląt. Dodatkowo kolekcje są poszerzone o bieliznę, stroje kąpielowe, biżuterię i przydatne akcesoria. Na szczególną uwagę zasługują zegarki, w kolorze złota i srebra, którym daleko od minimalizmu. Różne modele welurowych dresów uzupełniają sukienki, płaszcze i kurtki wykonane w podobnym stylu. Wszędzie tam dostrzec można charakterystyczne, wysadzane kryształkami logo Juicy Couture.


Dlaczego warto kupować z Miinto?


Miinto to największa platforma zakupowa dedykowana wszystkim klientom poszukującym szerokiego wyboru mody premium. Powstała w 2009 roku w Danii, jako efekt współpracy dwóch przyjaciół ze szkolnej ławki. Ich celem stała się pomóc wszystkim klientom, którzy chcą uzyskać łatwy dostęp do ubrań luksusowych swoich ulubionych projektantów z całego świata - w końcu nie każdy mieszka w mieście, w którym znajdują się flagowe sklepy wielkich marek modowych.

Od początku prowadzenia działalności Miinto skupia się na tym, aby dostarczać swoim klientom szybkie rozwiązania zakupowe. Pomaga w wyszukiwaniu unikalnych egzemplarzy i prawdziwych perełek modowych, które nie są dostępne nigdzie indziej. Partnerzy butikowi współpracujący z Miinto mogą poszerzać swoje zasięgi i zdobywać nowych klientów. Konsumenci uzyskują w zamian dostęp do ubrań, butów i dodatków z wielu kolekcji i sezonów.

Wybierając zakupy modowe na platformie Miinto, kupujesz tylko te ubrania, które są już dostępne w magazynach, Dzięki temu pomagasz w wykorzystaniu tych zasobów, które są już do dyspozycji sprzedawców, bez konieczności produkowania nowych. Przekonaj się, jak łatwe są zakupy w Miinto. Skorzystaj z naszego systemu filtrowania, aby znaleźć dokładnie taki produkt, jakiego oczekujesz - czy to ze względu na cenę, rozmiar czy kolor.

Wyczyść wszystkie filtry

Juicy Couture

Strona 1 z 2

Zarejestruj się, aby być na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera, weź udział w konkursie i wygraj 300 PLN na zakupy

Zapisując się do newslettera akceptujesz otrzymywanie informacji o produktach i promocjach. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. Zawsze możesz wypisać się tutaj.