Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i łatwe zwroty

Barrow

Darmowa dostawa od 400 zł

Bezproblemowe zwroty w ciągu 14 dni

BARROW

Barrow to luksusowa włoska marka dla młodzieży, która z całych sił ucieleśnia współczesne, cyfrowe społeczeństwo, chcące zachować swoją indywidualność w dobie konformizmu. Wybierając ubrania projektu marki Barrow można podkreślić swoją autentyczność, która na co dzień może być kontrolowana i wpychana w utarte schematy.

Wyrażanie swojej kreatywności, na przykład poprzez ubrania, może być uważane za nieco rewolucyjne, jednak niezwykle pożądane. Marka Barrow pomaga wyzwolić kreatywność, zachęcając do wyrażania jej także w sposób nieodpowiedzialny. Poznaj lepiej markę Barrow i sprawdź ofertę ubrań i dodatków doskonałych do codziennych stylizacji dostępnych już teraz w Miinto!


Barrow - luksusowa marka modowa pokolenia Z


Marka Barrow powstała po to, aby spełniać wysokie oczekiwania młodych ludzi, głównie tych z pokolenia Z. Marka nie powstała w 5 minut, a raczej jest wynikiem długich przemyśleń i pasji. Na czele marki stoją Dario i Giuseppe Daddato. W rozwoju marki prężnie pomagali znani włoscy YouTuberzy - Valerio Coretti, Federico Barengo czy Paolo Sarimari, którzy dzielili się swoją wiedzą na temat marketingu, sposobu komunikacji z młodymi ludźmi z pokolenia Z, a także są zaliczani do twórców marki.

Filarami projektów marki modowej Barrow jest zespół kreatywnych projektantów, z których wielu członków pozostaje anonimowych. Mają oni międzynarodowe doświadczenie w kreowaniu mody oraz doskonale znają specyfikę cyfrowej technologii. Zespół Barrow połączył swoje siły, aby projektować świadomie, współpracować ze sobą na zasadach obopólnego zrozumienia, a także wdrażać wizję projektu Barrow, jaką jest wolność myśli i eklektyzm.

Barrow skutecznie konkuruje we współczesnym rynku modowym, pomimo stosunkowo wysokich cen swoich produktów. Marka jest świadoma sukcesu, jaki odniosła na rynku, dlatego planuje przekroczenie 20 milionów euro przychodu do końca 2023 roku. Duże zyski przynosi marce własny sklep internetowych oraz dystrybucja hurtowa.


Marka Barrow rośnie i wciąż spełnia oczekiwania młodych ludzi


Młodzi ludzie coraz częściej zwracają uwagę na jakość kupowanych ubrań, butów i dodatków. Mają dużą wiedzę w zakresie materiałów, tkanin, zrównoważonego podejścia do mody i nie traktują jej jedynie, jako bezmyślnego podążania za trendami. Firma Barrow stosuje więc wyłącznie najwyższą, włoską jakość rzemiosła i doskonałej jakości materiały, aby zapewnić młodym ludziom produkty, które mogą kupić świadomie i z pełnym zaangażowaniem. Jakość włoskiej marki Barrow wyraża się przez przemyślane eksperymentowanie z produktem oraz dbałość o każdy, najmniejszy szczegół.

Włoska marka Barrow należy do grupy luksusowych marek mody ulicznej, która to cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem od kilkunastu lat. Marka Barrow błyskawicznie podbiła rynek mody, zarabiając w 2020 roku 5 milionów euro w zaledwie 8 miesięcy. Sprzedaży, nie przeszkodziła nawet pandemia.


Rola celebrytów i gwiazd muzyki w promowaniu Barrow


Dużą rolę w promowaniu marki Barrow odegrali współcześni światowy celebryci i raperzy. Do grupy tych pierwszych można zaliczyć Chiarę Ferragni, natomiast ubrania marki Barrow były widywane także u J Balvina, Lil Nas X, Miley Cyrus czy Winnie Harlow. Zdaniem pracowników marki Barrow, młodzi ludzie zwykle ubierają się w podobny sposób przez wiele lat i zwykle jest to mieszanka odzieży sportowej i projektów wpisujących się w modę uliczną.

Jedna z kolekcji kapsułowych Barrow powstała we współpracy z włoską gwiazdą rapu Sferą Ebbastą. Ta kolekcja jest ucieleśnieniem tej grupy klientów, do których jest skierowana marka - pewnych siebie i upartych młodych ludzi. W kolekcji nie brakuje kolorów i neonów umieszczonych na czapkach z daszkiem, skarpetkach, etui na smartfony i innych dodatków.


Kampanie reklamowe


Jedną z pierwszych i dotychczas najważniejszych kampanii reklamowych Barrow stała się ta zatytułowana #BeYourself, w której wzięli udział popularni celebryci i ikony współczesnej mody. Barrow projektuje odważne ubrania dla pokolenia Z, a zainspirowana pasją do wyjątkowości i autentyczności, kampania #BeYourself pełna jest influencerów, którzy mają silne poczucie indywidualności i osobistego stylu.

Kampania #BeYourself została zainspirowana kultowym filmem „The Breakfast Club” i stylem lat 80., a jej akcja dzieje się w klasie z grupą uczniów. Jak wspomina ł Dadato obsada kampanii „nie próbuje dopasować się do schematu rozrywki w Internecie”, a zamiast tego ucieleśnia „każdą osobowość, z którą Barrow się identyfikuje i podkreśla ideę bycia sobą”.


Rozwój marki Barrow


Marka Barrow jest znana nie tylko we Włoszech. Planuje wejść na rynek Stanów Zjednoczonych i podbić rynki azjatyckie. Szczególnie dużą szansę na sukces ma właśnie w USA, ponieważ projekty Barrow są zgodne z amerykańską estetyką i modą uliczną. To właśnie tam kultura rapu stanowi prawdziwe źródło inspiracji.

Na rynek amerykański są wysyłane kolekcje kapsułowe powstałe we współpracy z amerykańskimi celebrytami i artystami. Sukcesem było organiczne ulokowanie produktu Barrow przez Miley Cyrus, co potwierdziło jej atrakcyjność i potencjał także na amerykańskim rynku.


Dlaczego warto wybrać ubrania i dodatki Barrow?


Barrow to nie tylko włoska marka modowa, ale społeczność, która jest świadoma mody i aktualnej sytuacji rynkowej, a także technik, które stosują wielkie domy mody. Barrow dostarcza młodym ludziom nie tylko oryginalnych i kolorowych projektów. Wszystkie one są przede wszystkim doskonałej jakości i dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Barrow starannie wybiera tkaniny i nadruki, które doskonale wpisują się w uliczny styl.

Marka Barrow dokonała czegoś niemożliwego, ponieważ z sukcesem zyskała zainteresowanie młodych ludzi z pokolenia Z pomimo tego, że sam rynek wydaje się przesycony modą uliczną. W ofercie marki Barrow coś dla siebie znajdzie pokolenie cyfrowe, świadome mody i zmieniających się trendów.


Ubrania i dodatki Barrow w Miinto!


W Miinto znajdziesz tysiące ubrań i dodatków marki Barrow, z wielu kolekcji. Pomóż odzwierciedlić swoją osobowość poprzez styl. W ofercie Miinto znajdziesz ubrania dla kobiet i mężczyzn w odważnych, także neonowych kolorach. Wiele z nich posiada charakterystyczne żółte logo marki, przypominające uśmiechnięte emoji. Do wyboru są T-shirty, bluzy, kurtki, swetry oraz akcesoria, doskonałe na każdą porę roku. Kurtki puchowe pomogą Ci przetrwać zimę stylowo i komfortowo, w cieńszych kurtkach przejdziesz przez okresy wiosenne i jesienne, a wzorzyste swetry, bluzy i kardigany dopełnią każdej stylizacji, dodając jej miejskiego szyku.

W Miinto dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci komfortowe zakupy w okazyjnej cenie. Z tego powodu wiele ubrań i dodatków marki Barrow znajdziesz w specjalnej ofercie cenowej. Możesz wybierać spośród bardziej minimalistycznych lub zupełnie szalonych projektów i od razu dodać je do koszyka. Zapewniamy bezpieczne płatności oraz błyskawiczną przesyłkę pod same drzwi, a dodatkowo optymalny czas na zwrot produktu.

Wyczyść wszystkie filtry

BARROW

Strona 1 z 14

Zarejestruj się, aby być na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera, weź udział w konkursie i wygraj 300 PLN na zakupy

Zapisując się do newslettera akceptujesz otrzymywanie informacji o produktach i promocjach. Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. Zawsze możesz wypisać się tutaj.